عکس لو رفته از قاب گلکسی اس۸ - تکفارس 
عکس لو رفته از قاب گلکسی اس۸ - تکفارس 
عکس لو رفته از قاب گلکسی اس۸ - تکفارس 

عکس لو رفته از قاب گلکسی اس۸

علی فلاح
۲۸ دی ۱۳۹۵ - 22:50
عکس لو رفته از قاب گلکسی اس۸ - تکفارس 

پرچم دارِ گوشی های سامسونگ ، حدودا ۲ یا ۳ ماه دیگر، عرضه می شود و طبیعتا شایعه ها، اسرار فاش شده ،گزارشات و اطلاعات بسیاری در مورد آن در فضای اینترنت پخش می شود.

ممکن است درباره طرح های پیشنهادی زیادی در مورد بدنه و قاب این گوشی شنیده باشید اما امروز ، میخواهیم به بررسی شکل این گوشی با توجه به عکس واقعی قابِ این گوشی بپردازیم.

با ادامه این مطلب همراه تکفارس باشید

چیزی که امروز در اختیار داریم ، یک عکس شبیه سازی شده نیست بلکه یک عکس واقعی از کیس (Case) گوشی گلکسی اس۸ سامسونگ است.البته،ممکن است این ۱۰۰ درصد شکل ظاهری این گوشی نباشد اما با توجه به اطلاعات ما از منبع این عکس ، میتوان به آن اعتماد کرد.

برخی از شرکت های کیس ساز ، قبل از اینکه گوشی ای وارد بازار شود، شروع به تولید و ساختن نمونه های پیش بینی شده می کنند . برخی از این طرح های پیش بینی شده بسیار بیهوده هستند در حالی که برخی دیگر از آنها ، این کار را برای آمادگی در هنگام عرضه گوشی می کنند.

پاراگاف بالا نیز به این منظور در این مطلب نوشته شد که به شما این اطلاع را بدهیم که مطلب کنونی ، بیشتر از یک شایعه و گزارش نیست. و قطعیتی در هیچ کدام از پیش بینی ها وجود ندارد.

Alleged-Galaxy-S8-case (1)

خب ، اول اینکه دکمه های سخت افزاری این گوشی ، یعنی دکمه پاور و صدا در سمت چپ گوشی قرار دارند که احتمال اینکه این یک شایعه باشد بسیار است زیرا در گزارشات قبلی ، گفته شده بود که دکمه ی پاور این گوشی در سمت راست و دکمه ی ولوم در سمت چپ قرار دارند.

با توجه به قسمت پایینی این قاب ، دیده می شود که پورت هندزفری این گوشی ، همانند گوشی های قبلی در پایین این گوشی قرار دارند. همانند گوشی گلکسی اس۶ و اس۷.

Headphone-jacks

با توجه به قسمت پایینی قاب ، متوجه یک قسمت مربع شکل می شویم که حاکی از وجود قلم برای این گوشی است. احتمال درست بودن این حدس بالا است زیرا شایعات بسیاری حاکی از وجود قلم برای گلکسی اس۸ وجود دارد. ولی هیچ وقت سامسونگ قلم گوشی هایش را در سمت چپ قرار نداده است و آن هم به دلیل این است که بیشتر کاربران راست دست هستند.

S-Pen-Location

ما همچنین در مورد مکان پورت شارژر این گوشی ، اطلاعاتی نداریم. با توجه به عکس زیر ، هیچ جایی برای پورت شارژ این گوشی نیست . این سوال پرسیده می شود که آیا نقطه ی کوچک در پایین  قاب برای شارژ این گوشی است ؟

Alleged-Galaxy-S8-case

منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی از تکفارس باشید

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید