مشخصات سری ۲۰۱۷ گلکسی جی ۷ لو رفت! - تکفارس 
مشخصات سری ۲۰۱۷ گلکسی جی ۷ لو رفت! - تکفارس 
مشخصات سری ۲۰۱۷ گلکسی جی ۷ لو رفت! - تکفارس 

مشخصات سری ۲۰۱۷ گلکسی جی ۷ لو رفت!

دانیال دهقانی
۲۸ دی ۱۳۹۵ - 22:13
مشخصات سری ۲۰۱۷ گلکسی جی ۷ لو رفت! - تکفارس 

مشخصات سری ۲۰۱۷ گلکسی جی ۷ لو رفت! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) تنها گوشی هوشمندی نیست که سامسونگ برنامه دارد تا آن را در هفته های جاری معرفی کند، ولی بدون شک تنها پرچمدار این شرکت در نیمه اول سال خواهد بود. در هر حال سری ۲۰۱۷ گوشی گلکسی جی ۷ (Galaxy J7) نیز در راه است.

این گوشی که دنباله رو سری قبلی خود یعنی گلکسی جی ۷ معمولی است از لحاظ سخت افزاری پیشرفت های زیادی به خود دیده، همچون یک پردازنده بهتر و نسخه جدید اندروید یعنی اندروید ۷ نوقا که بر روی این گوشی نصب شده است. چندین تصویر در سال گذشته از این گوشی لو رفته بود و همین حالا هم می دانیم که این گوشی، چه شکل و شمایلی خواهد داشت. اخیراً این گوشی در Geekbench هم مشاهده شده، سایتی که معمولاً قبل از معرفی رسمی گوشی ها آن ها را بنچمارک گذاری می کند.

طبق لیستی که در Geekbench وجود دارد این گوشی از چیپست اسنپ دراگون ۶۲۵ بهره می برد، و اندروید ۷ نوقا نیز به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است. البته متاسفانه این بنچمارک اعلام می کند که این گوشی تنها ۲ گیگابایت حافظه رم دارد، بر خلاف شایعات قبلی که اعلام داشتند این گوشی ۳ گیگابایت حافظه رم دارد و حتی آن میزان از حافظه رم با توجه به پردازنده قدرتمند این گوشی، معقول تر بود.

ما انتظار داریم که این گوشی یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت فول اچ دی داشته باشد. به هر حال، دیر یا زود سری ۲۰۱۷ گلکسی جی ۷ معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید