خرید جم موبایل لجند + واریز در ۵ دقیقه!!! با اوریکس گیم همراه شو - تکفارس 
خرید جم موبایل لجند + واریز در ۵ دقیقه!!! با اوریکس گیم همراه شو - تکفارس 
خرید جم موبایل لجند + واریز در ۵ دقیقه!!! با اوریکس گیم همراه شو - تکفارس 

خرید جم موبایل لجند + واریز در ۵ دقیقه!!! با اوریکس گیم همراه شو

تکفارس
۶ اسفند ۱۴۰۲ - 00:30
خرید جم موبایل لجند + واریز در ۵ دقیقه!!! با اوریکس گیم همراه شو - تکفارس 

بازی موبایل لجند (Bang Bang)، از سری بازی‏های آنلاین جنگی چند نفره در سبک بازی‏های اکشن و موبا است که از زمان ارائه آن توانسته انقلابی را در صنعت گیم بوجود آورد. در این بازی، بازیکنان با همکاری، همفکری و به کارگیری استراتژی‌های جنگی مناسب به نابود کردن برج‌ها و پایگاه‏‏های حریف می‏پردازند و این تنها هدف در بازی برای پیروزی بر دشمن است. کاربردی‏ترین آیتم بازی موبایل لجند، جم یا همان الماس موبایل لجند است، که در طول روند بازی، برای دستیابی به همه امکانات و آیتم‏های غیر رایگان در بازی و پیروزی بر حریف به آن نیاز دارید. با خرید GEM Mobile Legends، می‏توانید قدرت کاراکتر خود را با خرید اسکین‏های جذاب بالا برده و با خرید تجهیزات نظامی پیشرفته عملکرد بهتری در بازی داشته باشید. پیشنهاد می‏کنم خرید جم موبایل لجند را با قیمت ارزان تنها از فروشگاه معتبر ORIXGAME تهیه نمایید. در ادامه با من همراه باشید.

  • خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم و کاربردهای آن
  • کاربردهای پرودایموند بازی موبایل لجند
  • خرید پک هفتگی موبایل لجند با آیدی در فروشگاه اوریکس گیم
  • دلایل معتبر بودن فروشگاه اوریکس گیم

خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم و کاربردهای آن

در بازی موبایل لجند، با خرید جم موبایل لجند امکان شخصی‏سازی کاراکتر بازی برای شما فراهم می‏شود. همچنین می‏توانید با افزایش قدرت سلاح‏های بازی و خرید اسکین‏های جذاب بهترین استراتژی را در بازی برای پیرروزی بر حریف اعمال کنید. از طرفی با باز کردن قفل هیروها و خرید قهرمانان خاص با مهارت‏های منحصر به فرد خود پیروز بازی باشید. خرید الماس بازی موبایل لجند در فروشگاه اوریکس گیم در کمتر از ۵ دقیقه و تنها با آیدی و زون آیدی بازی انجام می‏شود. علاوه بر این می‏توانید برای خرید یوسی و یا علاقه مندان به بازی پابجی نیواستیت نیز برای خرید پابجی نیو استیت از فروشگاه اوریکس ‏گیم اقدام کرده و تمامی این محصولات را با قیمت اقتصادی و ارزان در بسته‏های متنوع تهیه نمایید.

خرید جم موبایل لجند + واریز در ۵ دقیقه!!! با اوریکس گیم همراه شو - تکفارس 

کاربردهای پرودایموند بازی موبایل لجند

ایونت پرومو دایموند Promo Diamond، سالی ۱ یا ۲ بار به بازی اضافه می‏شود که با شرکت در این ایونت می‏توانید پرومو دایموند رایگان به دست آورید. پرومو دایموند یا جم‏های زرد رنگ در واقع نوعی آفر در بازی محسوب می‏شود و هر یک از این پرومو دایموندها با یک دایموند معمولی برابری می‌کند. برای خرید جم موبایل لجند اورجینال و شرکت در این ایونت به سایت قانونی اوریکس گیم مراجعه کنید. برخی از کاربردهای پرومودایموند عبارتند از:

  • خرید هیرو
  • خرید اسکین
  • آپگرید کردن اسکین‌ها
  • خرید پینت اسکین‌ها و …

خرید پک هفتگی موبایل لجند با آیدی در فروشگاه اوریکس گیم

یکی از اشتراک‏های پرطرفدار در بازی موبایل لجند، خرید پک هفتگی بازی موبایل لجند است. خرید ویکلی پس در فروشگاه اوریکس گیم، تنها با آیدی و زون آیدی شما صورت می‏گیرد. بلافاصله بعد از فعالسازی این اشتراک، ۸۰ جم به حساب شما واریز می‏شود و روزانه به مدت ۷ روز می‏توانید ۲۰ جم را کالکت کنید که در مجموع یک هفته ۲۲۰ الماس را می‏توانید به دست آورید.

خرید جم موبایل لجند + واریز در ۵ دقیقه!!! با اوریکس گیم همراه شو - تکفارس 

دلایل معتبر بودن فروشگاه اوریکس گیم

فروشگاه اوریکس‏ گیم بهترین و معتبرترین سایت برای خرید کلیه محصولات گیمینگ می‏باشد. اوریکس ‏گیم با داشتننماد اعتماد (اینماد) و همچنینلوگو طلایی ساماندهی و با داشتن پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته حتی در روز‏های تعطیل، در حال خدمت رسانی به کاربران می‏باشد. قیمت ارزان، ارسال فوری و ایجاد یک محیط امن و قانونی برای ثبت و ارسال سفارشات شما عزیزان نیز از دیگر اعتبارات این فروشگاه می‏باشد. . همچنین با مراجعه به سایت می‏توانید به لینک‏های ورود به تلگرام و اینستاگرام و ایتا و روبیکا دسترسی داشته و با دنبال کردن این صفحات، از تخفیفات و آفرهای فوق‏العاده جذاب آن‏ها برخوردار شوید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید