گلکسی S24 و S24 پلاس سامسونگ معرفی شدند - تکفارس 
گلکسی S24 و S24 پلاس سامسونگ معرفی شدند - تکفارس 
گلکسی S24 و S24 پلاس سامسونگ معرفی شدند - تکفارس 

گلکسی S24 و S24 پلاس سامسونگ معرفی شدند

افشین نوری
۲۷ دی ۱۴۰۲ - 21:23
گلکسی S24

سامسونگ در رویداد آنپکد خود از دو گوشی گلکسی S24 و S24 پلاس رونمایی کرد که نسبت به مدل‌های قبل خود قابلیت‌های بهبودیافته‌ای دارند.

گلکسی S24 از نمایشگر تخت ۶.۲ اینچی FHD+ از نوع Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند و دارای قابلیت Vision Booster و روشنایی ۲۶۰۰ نیت است. در حالیکه گلکسی S24 پلاس به نمایشگر ۶.۲ اینچی QHD+ از نوع Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده و دارای همان قابلیت Vision Booster با روشنایی ۲۶۰۰ نیت است.

هر دو گوشی مثل مدل‌های قبلی خود دارای فریم آلومینیومی با گواهینامه IP68 هستند اما این‌بار از شیشه مات در پنل پشتی آن‌ها استفاده شده است. ضخات مدل استاندارد ۷.۶ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۸ گرم است و مدل پلاس ضخامت ۷.۷ میلی متر و وزن ۱۹۷ گرم دارد.

گلکسی S24

در بخش دوربین، هر دو گوشی از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f1.8، میدان دید ۸۵ درجه و لرزشگیر اپتیککال بهره می‌برند و کنار آن یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f2.2 و میدان دید ۱۲۰ درجه و یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با f2.4، میدان دید ۳۶ درجه و زوم اپتیکال ۳ برابر وجود دارد. در بالای نمایشگر نیز یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

گلکسی S24 و S24 پلاس مجهز به تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ سامسونگ هستند و حافظه رم ۸ گیگابایت برای S24 و ۱۲ گیگابایت برای S24 پلاس در نظر گرفته شده است. مدل استاندارد دارای گزینه‌های حافظه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و مدل پلاس فقط دو گزینه‌ حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت دارد. این گوشی‌ها یک نسخه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیز برای بازارهای جهانی خواهند داشت.

گلکسی S24

ظرفیت باتری گلکسی S24 برابر با ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و برای مدل پلاس ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعت است. مدل استاندارد از سرعت شارژ ۲۵ وات و مدل پلاس از سرعت ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند.

این دو گوشی در رنگ‌های مشکی، خاکستری، بنفش و زرد ارائه شده‌اند و گلکسی S۲۴ با قیمت ۷۹۹ دلار برای مدل پایه و گلکسی S24 پلاس با قیمت پایه ۹۹۹ دلار عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید