گلکسی S24 اولترا رونمایی شد - تکفارس 
گلکسی S24 اولترا رونمایی شد - تکفارس 
گلکسی S24 اولترا رونمایی شد - تکفارس 

گلکسی S24 اولترا رونمایی شد

افشین نوری
۲۷ دی ۱۴۰۲ - 21:04
گلکسی S24 اولترا

سامسونگ سرانجام از قدرتمندترین پرچم‌دار خود یعنی گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد. مهمترین مشخصه این گوشی هوش مصنوعی Galaxy AI است.

طراحی این گوشی هرچند بسیار شبیه به نسل‌ قبلی است، اما سامسونگ ماژول دوربین پشتی آن را با بدنه گوشی ادغام کرده و ساختاری یکپارچه ایجاد کرده است. همچنین انحنای لبه‌ S24 اولترا کمتر از نسل قبلی است.

گلکسی S24 اولترا از یک نمایشگر AMOLED Dynamic 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز داینامیک و سایز ۶.۸ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل بهره می‌برد که حداکثر روشنایی آن به ۲۶۰۰ نیت می‌رسد.

گلکسی S24 اولترا

این گوشی به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 مجهز شده است که دارای OIS با میدان دید ۸۵ درجه است و می‌تواند ویدیوهای ۸K با نرخ فریم ۳۰fps ضبط کند.

در کنار این دوربین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دو دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی وجود دارند که یکی از آن‌ها دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابر و دیگری دارای زوم اپتیکال ۳ برابری است. 

پردازنده گلکسی S24 اولترا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است و خبری از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ نیست. این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند.

مدل پایه این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارای قیمت ۱۱۹۹ دلار است و مدل‌های ۱۲ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت فضای داخلی نیز به ترتیب با قیمت ۱۳۴۹ و ۱۴۹۹ دلار عرضه می‌شوند.

سری گلکسی S۲۴ با وعده ۷ سال پشتیبانی نرم‌افزاری معرفی می‌شود و هر سه مدل جدید آن سیستم عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری One UI 6.1 اجرا می‌کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید