چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال ۲۰۲۳ است؟ - تکفارس 
چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال ۲۰۲۳ است؟ - تکفارس 
چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال ۲۰۲۳ است؟ - تکفارس 

چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال ۲۰۲۳ است؟

تکفارس
۸ دی ۱۴۰۲ - 23:54
چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال ۲۰۲۳ است؟ - تکفارس 

در سال‌های اخیر، مردم از کشورهای مختلف جهان، شهر زیبای دبی واقع در امارات متحده عربی را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند؛ به همین دلیل جمعیت این شهر روزبه‌روز در حال افزایش است. سوالاتی که ممکن است در ذهن ایرانیانی که قصد مهاجرت به خارج را دارند، پیش بیاید، این است که آیا دبی مقصد خوبی برای مهاجرت است؟ چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال ۲۰۲۳ است؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که شرایط اقتصادی عالی امارات، آن را به یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای آسیایی تبدیل کرده است. در این مطلب قصد داریم درباره دلایل جذابیت دبی برای زندگی و مزیت‌های مهاجرت به دبی 2023 صحبت کنیم‌.

چرا دبی مقصد بسیار خوبی برای مهاجرت است؟

شهر دبی در کشور امارات یکی از ثروتمندترین، مدرن‌ترین و زیباترین شهرهای جهان است و از لحاظ استراتژیک در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. این شهر به‌عنوان دروازه‌ای رو به قاره‌های آفریقا، اروپا، اقیانوسیه و کشورهای آسیایی شناخته می‌شود. عوامل مختلفی باعث شده‌اند که شهر دبی به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری و مهاجرت جهان تبدیل شود که در ادامه مهم‌ترین عوامل را معرفی خواهیم کرد.

پایین بودن نرخ جرم و جنایت در شهر دبی

قوانین سخت‌گیرانه و در عین حال منصافه‌ دولت امارات باعث شده است که نرخ جرم و جنایت در تمام شهرهای این کشور از جمله دبی به میزان زیادی کاهش پیدا کند. تنوع نژادی مهاجران در دبی زیاد است و پلیس این شهر قصد دارند با استفاده از قانون، امن‌ترین جامعه را برای مردم ساکن دبی فراهم کند. برای سالمندان، زنان و کودکان این شهر به بهشت شباهت دارد. در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توان برای پیاده‌روی از خانه خارج شد و نگران هیچ ناامنی نبود.

زیر ساخت‌های درجه یک و متنوع بودن سبک زندگی

دلیل دیگری که دبی را برای مهاجرت و زندگی به یک گزینه بسیار عالی تبدیل کرده است،‌ زیر ساخت‌های درجه یک و متنوع بودن سبک زندگی در این شهر است. این شهر از نظر پیشرفت اقتصادی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد و با ارائه باکیفیت‌ترین محصولات به شهروندان، ایده‌ال‌ترین شرایط را برای زندگی آن‌ها فراهم کرده است. سبک زندگی در این شهر گزینه‌های متنوعی دارد و شهروندان می‌توانند از یک فضای اجتماعی جذاب و پرجنب‌وجوش نهایت لذت را ببرند.

دستیابی به درآمدهای معاف از مالیات

کشور امارات برای همه شهروندان خود امکان زندگی و دستیابی به درآمدهای معاف از مالیات را فراهم کرده است. فرقی نمی‌کند که در کجا یا در چه کاری مشغول فعالیت باشید؛ در هر صورت هیچ مالیاتی برای درآمد خود پرداخت نخواهید کرد. درآمد معاف از مالیات یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت مهاجرت به دبی و زندگی در این شهر است‌.

چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال ۲۰۲۳ است؟ - تکفارس 

ثبات اقتصادی دبی

نوسان قیمت نفت در بازارهای جهانی هیچ تاثیری در ثبات اقتصادی دبی ندارد. این شهر با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و دارای اقتصاد باثباتی است. در واقع واحد پول امارات یعنی درهم در مقابل ارزهایی مانند یورو و دلار به پایداری رسیده است‌. این شهر از نظر درآمدزایی به صنعت کردشگری و نیروی کار مهاجران تکیه کرده است‌. کارآفرینان امارتی نیز به کارمندان حقوق خوب و سخاوتمندا‌نه‌ای اراِئه می‌دهند.

حمایت دولت امارات از مهاجران

مهاجران زیادی از اقصی‌نقاط جهان به دبی مهاجرت می‌‌کنند و دولت امارات نیز آن‌ها را تحت حمایت خود قرار می‌دهد؛ البته افرادی که شرایط زندگی، کار و تحصیل در امارات را دارند، باید به خوبی با شرایط و قوانین مهاجرتی این کشور آشنا باشند.

امکان دریافت ویزای طلایی امارات

ویزای طلایی یا گلدن ویزا یک ویزای اقامت بلندمدت پنج تا ده ساله است که دولت امارات متحده عربی از سال ۲۰۱۹ آن را برای متخصصان پزشکی، علمی، تحقیقاتی، فنی، سرمایه‌گذاران بین‌المللی و ‌کارآفرینان صادر می‌کند. امکان صدور ویزای طلایی امارات برای اعضای خانواده این افراد نیز وجود دارد.

وجود مراکز خرید خاص و شگفت‌انگیز در دبی

بزرگ‌ترین و لاکچری‌ترین مراکز خرید جهان شامل میدان دبی، مرکز خرید دیره، میدان مال، دبی هیلز مال و خیابان الخیل در شهر دبی واقع شده‌اند. در مناسبت‌های مختلف مراکز خرید دبی محصولات خود را با تخفیف‌های ویژه و قیمت‌های بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این شهر بهشتی برای خریدهای مختلف است‌. مهاجران هیچ نگرانی بابت تامین بودجه مورد نیاز برای خرید ندارند؛ زیرا همه چیز ارزان و مقرون‌به‌صرفه است.

از دلایل دیگری که چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال 2023 است؟ می‌توان به مواردی مانند آب‌وهوای مطبوع، پایین بودن قیمت بنزین، رونق بازار املاک و مستغلات، آزادی مذهبی و مدارا با‌ پیروان تمام ادیان، هتل‌ها و رستوران‌های مجلل و … اشاره کرد.

آشنایی با مزیت‌ های مهاجرت به دبی 2023

از مهم‌ترین مزیت‌های مهاجرت به دبی می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • دستیابی به فرصت‌های شغلی متعدد
  • امکان استفاده از مراکز حمل‌‌ونقل بین‌المللی
  • مناسب‌بودن هزینه‌های زندگی در دبی نسبت به درآمد
  • بالا بودن سطح امنیت اجتماعی و سیاسی
  • مناسب‌بودن شرایط برای مهاجرت با خانواده
  • امکان تحصیل با استانداردهای آموزشی بالا
  • فرصت تحصیل فرزندان با دو زبان مختلف
  • زندگی در یک محیط با فرهنگ غنی و روبه‌رشد
  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • کیفیت بالای زندگی با دسترسی به امکانات‌ پیشرفته
  • امکان استفاده از مشروبات الکلی با دریافت مجوز قانونی
  • مناسب‌بودن قوانین زندگی در امارات
  • بهبود وضعیت مالی پس از چند سال کار در امارات

به‌طور کلی زندگی در دبی فوق‌العاده لذت‌بخش است و وجود رفاه اجتماعی و جاذبه‌های گردشگری فراوان در این شهر، مردم را ترغیب می‌کند که به همراه خانواده خود برای زندگی به دبی مهاجرت کنند.

چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال ۲۰۲۳ است؟ - تکفارس 

معرفی مهم‌ترین روش‌های مهاجرت به امارات و دبی

در بخش‌های قبلی راجع‌به اینکه چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال 2023 است؟ توضیح دادیم. در این بخش قصد داریم روش‌های مهاجرت به امارات و اقامت در شهر دبی را معرفی کنیم.

مهاجرت به دبی از طریق کار

در این نوع مهاجرت یک کارفرمای اماراتی باید برایتان دعوت‌نامه همکاری بفرستد. ارائه آگهی شغلی ۳ ماهه به اداره امور اجتماعی امارات، تایید عدم پذیرش کار توسط نیروهای کار اماراتی و مذاکره با کارفرما، مراحل اعطای ویزای کاری به متقاضیان است. برای دریافت ویزای کاری باید پاسپورت معتبر و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. سطح درآمد در امارات و دبی نسبتا بالاست.

مهاجرت به دبی از طریق تحصیل

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به امارات، تحصیل در یکی از مدارس یا دانشگاه‌های دبی است. برای دریافت ویزای تحصیلی نیز ابتدا باید از یک مدرسه یا دانشگاه اماراتی پذیرش دریافت کنید‌. اعتبار ویزاهای دانشجویی یک ساله است و هر سال باید تمدید شود. مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی پاسپورت معتبر، نامه پذیرش، تمکن مالی، تاییدیه شهریه، مدارک هویتی و مدارک تحصیلی لازم است.

سایر روش‌های مهاجرت به دبی در سال 2023 نیز عبارت‌اند از: مهاجرت به دبی از طریق سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت، از طریق خرید ملک، از طریق ازدواج و از طریق تولد.

چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال ۲۰۲۳ است؟ - تکفارس 

اخذ آنلاین ویزای امارات از طریق موسسه‌های مهاجرتی معتبر

در این مطلب درباره اینکه چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال ۲۰۲۳ است؟ صحبت کردیم و مزیت‌های مهاجرت به دبی را به همراه روش‌های مهاجرت معرفی کردیم. برای دریافت انواع ویزای امارات از جمله ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای توریستی، ویزای طلایی امارات و … می‌توانید به سایت یکی از موسسه‌های مهاجرتی معتبر مراجعه کنید و تمام مراحل اخذ ویزا را به‌صورت آنلاین انجام دهید. مراحل اخذ ویزای امارات شامل مرحله انتخاب نوع ویزا، مرحله ثبت اطلاعات و ارسال مدارک، مرحله پرداخت هزینه‌های مورد نیاز، مرحله پردازش ویزا و مرحله ارسال آن به متقاضی است. اگر از بین روش‌های دریافت ویزای امارات، اقامت امارات از طریق خرید ملک در دبی را انتخاب کرده‌‌اید، به وبسایت dxboffplan.com مراجعه کرده و پس از مشاوره رایگان، ملک مورد نظرتان را خریداری کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید