هوش مصنوعی که عکس میسازد (برترین ابزار ساخت عکس با AI)
هوش مصنوعی که عکس میسازد (برترین ابزار ساخت عکس با AI)
هوش مصنوعی که عکس میسازد (برترین ابزار ساخت عکس با AI)

هوش مصنوعی که عکس میسازد (برترین ابزار ساخت عکس با AI)

تکفارس
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - 12:42
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی که عکس می سازد، یکی از پیشرفت های شگرف فناوری در سال های اخیر است. این فناوری، به کمک الگوریتم های پیچیده، می تواند تصاویری با کیفیت و خلاقانه تولید کند. تا چند سال پیش، تصور اینکه روزی هوش مصنوعی بتواند عکس هایی به زیبایی و ظرافت عکس های انسانی بسازد، غیرممکن به نظر می‌رسید. اما امروزه، پیشرفت های چشمگیر هوش مصنوعی در زمینه پردازش تصویر، این امکان را فراهم کرده است. کافیست یکی از این ابزارها را بر روی کامپیوتر و یا موبایل خود نصب کنید. با آموزش ابزار هوش مصنوعی که عکس میسازد برای پیج اینستاگرام، سایت یا پروفایل های خود تصاویر حرفه ای تولید کنید.

ابزار هوش مصنوعی ساخت عکس (Photo Al)

در ادامه به بررسی ۸ هوش مصنوعی تصویر ساز می پردازیم، جهت آشنایی کامل و اطلاع از جزئیات این ابزار ها با ما همراه باشید.

نرم افزار هوش مصنوعی عکس ساز Magic Editor

ابزار Magic Editor یک ابزار هوش مصنوعی قدرتمند با قابلیت تنظیم نور و کنتراست است که قادر است بخش های اضافی عکس را حذف کند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار هوش مصنوعی که عکس میسازد این است که می توانید به میلیون های تصویر آماده و رایگان برای ترکیب با تصویر خود دسترسی پیدا کنید. این ابزار قابلیت ذخیره تصاویر با فرمت های مختلف را دارد. اگر بلاگر هستید magic Editor بهترین نرم افزار ویرایش عکس و ویدئو پیشنهادی برای پست های اینستاگرام شما خواهد بود.

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی میدجورنی

میدجورنی یک ابزار هوشمند است که جهت ساخت عکس در وب بکار می رود. در واقع میدجورنی یک ربات هوش مصنوعی است که با الگوریتم های ماشین یادگیر کار می کند. این ابزار هوش مصنوعی که عکس میسازد قادر است تصاویر را با رنگ ‌های مکمل و با استفاده از نور و سایه ترکیب کند. همچنین از طریق تقارن یا پرسپکتیو می تواند عکس درست کند. مزیت اصلی این ابزار صرفه جویی در وقت شما می باشد چرا که به سرعت می توانید متون خود را به عکس تبدیل کنید. برای شروع کار شروع می توانید از نسخه رایگان میدجورنی استفاده کنید اما طبیعتا خرید اکانت میدجورنی از ابتدا و دسترسی به تمام امکانات این هوش مصنوعی تاثیری قابل توجهی بر پیشرفت شما خواهد داشت.

هوش مصنوعی

ابزار هوش مصنوعی تصویر ساز Picsart

یکی از ساده ترین نرم افزارهای ویرایشی که به عنوان ابزار هوش مصنوعی که عکس میسازد معرفی شده نرم افزار Picsart است.Picsart  به کاربران امکان می دهد تا عکس های خود را با فیلترهای فوق حرفه ای دستکاری کنند. این ابزار قابلیت برش و چرخش داشته و به راحتی عکس های سلفی شما را با تغییر رنگ مو، لباس و آرایش ویرایش می کند. اگر به گرافیک علاقه دارید و می خواهید از Picsart استفاده کنید بدانید که این ابزار قابلیت تولید تصاویر برجسته و جذاب را داشته و امکان به اشتراک گذاشتن فایل ها را در شبکه‌های اجتماعی فراهم می کند. قابلیت مهم دیگر آن ساخت کلاژهای زیبا و جذاب برای فضای مجازی است. نرم افزار هوش مصنوعی تصویر ساز Picsart به دلیل استفاده از تکنولوژی روتوش در ویرایش و ساخت عکس در فضای مجازی اهمیت زیادی دارد.

هوش مصنوعی

 Creator Kit نرم افزار حرفه ای هوش مصنوعی که عکس میسازد

یکی از نرم افزارهای هوش مصنوعی که عکس میسازد، Creator Kit نام دارد. این نرم افزار امکان محو پس زمینه تصاویر را با ابزارهای جادویی فراهم می کند و عیوب تصاویر را از بین می برد ویدئوهای شما را برش می زند و به طور حرفه ای عکس ها را در کنار هم قرار می دهد. همچنین امکان کلاژ چهره با اندام شخص دیگر را فراهم می کند. علاوه بر این قابلیت Color Splash داشته و امکان فوکوس بر روی موضوع خاصی را دارد. بدین ترتیب دیگر نیازی نخواهید داشت که فایل های تصویری خود را در نرم افزارهای سنگین و پر حجم ویندوزی ویرایش کنید.

Vue.ai ابزار بصری هوش مصنوعی ساخت عکس

ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی که عکس میسازد Vue.ai می باشد. این ابزار به شما کمک می کند تا طرح های تجاری خود را به صورت یک تم آماده کنید تا بتوانید مشتریان را به خرید محصولات خود ترغیب کنید. داشبورد این ابزار کاملا بصری بوده و قابلیت افزودن سایه به عکس وجود دارد. می توانید ژست ها، لباس ها و پس‌ زمینه های متفاوتی را با چند کلیک سفارشی به محیط نرم افزار اضافه کنید.

هوش مصنوعی

کاهش نویز با Deep Image

 محصول جدید هوش مصنوعی که عکس میسازد، Deep Image می باشد. این محصول که مختص سیستم عامل های اندرویدی و ویندوزی طراحی شده و دارای میم های خوبی برای طراحی می باشد. با استفاده از این ابزار می توانید یک تصویر تا پنج برابر اندازه و بدون افت کیفیت درست کنید. همچنین این ابزار امکان هر گونه تغییر اعم از کاهش و یا افزایش نویز را بر روی عکس می دهد. نکته مهم در خصوص Deep Image کشیدن نقاشی دیجیتال با دقت بالا در نرم افزار است. این محصول جدید که با ویندوز نسل ۱۱ سازگار است دارای جلوه درخشندگی بر روی تصاویر می باشد.

هوش مصنوعی

تصاویر کاریکاتوری با zegAl

zegAl یک استودیوی مبتنی بر وب که از طریق افکت، جلوه سینمایی تولید می کند. این ابزار به شما امکان می دهد تا یک تصاویرکاریکاتوری خلق کنید و با پسوند متفاوتی آنها را ذخیره نمایید. همچنین این ابزار امکان اضافه کردن استیکر بر روی عکس را می دهد.

گرانترین ابزار هوش مصنوعی که عکس میسازد، قابلیت تهیه اسکرپ بوک دارد. کتابی که قسمت های بریده شده روزنامه ها و تصاویر در آن گرد‌آوری می شود. بیش از ۱۰۰۰ ابزار و مدل سه ‌بعدی در این نرم افزار وجود دارد که در درجه اول برای افرادی که می‌خواهند مهارت‌ های خود را در محیط مجازی انتشار دهند مفید می باشد.

Pixelcut؛ یکی از ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی تصویر ساز

نرم افزار آنلاین ویرایش عکس pixelcut به منظور ساخت عکس های تحت وب بکار می رود. ابزار هوش مصنوعی که عکس میسازد، قابلیت تولید آواتارهای گوناگون را دارد. این ابزار دارای قالب های متنوعی برای ساخت استوری های مختلف بوده و به راحتی یک موضوع را برای تصاویر پیاده سازی می کند. علاوه بر استیکرهای جذاب امکان تغییر کنتراست عکس با نور و رنگ را هم دارد. ابزاری رایگان که به صورت آنلاین کار می کند. قابلیت نصب بر روی iPhone یا iPad را داشته و دارای فرمت های از پیش تعریف شده برای کار بر روی پروژه ها می باشد.

نتیجه گیری

هوش مصنوعی که عکس می سازد، فناوری نوپایی است که پتانسیل تغییر اساسی در نحوه تولید و مصرف تصاویر را دارد.  این فناوری، با پیشرفت های چشمگیری که در سال های اخیر داشته است، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ابزار قدرتمند در زمینه تولید تصویر است. کاربرد های هوش مصنوعی در زمینه تصویر سازی، بسیار گسترده است. این فناوری می تواند در زمینه های مختلف، از جمله تبلیغات، هنر، رسانه و حتی علوم پزشکی، مورد استفاده قرار گیرد. هوش مصنوعی ساخت عکس، یکی از فناوری های مهمی است که در آینده، نقش پررنگی در زندگی ما خواهد داشت. این فناوری، می‌تواند به ما کمک کند تا تصاویری با کیفیت و خلاقانه تر تولید کنیم و از آنها در زمینه های مختلف استفاده کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید