ببینید: گلکسی A15 5G سامسونگ احتمالاً این شکلی خواهد بود - تکفارس 
ببینید: گلکسی A15 5G سامسونگ احتمالاً این شکلی خواهد بود - تکفارس 
ببینید: گلکسی A15 5G سامسونگ احتمالاً این شکلی خواهد بود - تکفارس 

ببینید: گلکسی A15 5G سامسونگ احتمالاً این شکلی خواهد بود

افشین نوری
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - 09:38
گلکسی A15 5G

طبق شایعات، سامسونگ خود را برای معرفی دو گوشی گلکسی A15 4G و گلکسی A15 5G آماده می‌کند و حالا تصاویر رندرشده مدل ۵G فاش شده است که آن را در رنگ آبی تیره نشان می‌دهد. البته این گوشی احتمالا در رنگ‌های زرد و مشکی نیز قابل دسترس خواهد بود.

منبع این تصاویر ادعا کرده که گلکسی A15 5G دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود. ظاهرا این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مدیاتک در کنار حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل‌ارتقا بهره خواهد برد.

در پنل پشتی آن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت و دوربین سلفی آن یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. گفته می‌شود انرژی گلکسی A15 5G را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۲۵ وات تامین خواهد کرد. همچنین یک حسگر اثرانگشت کناری به‌صورت یکپارچه با دکمه پاور آن وجود خواهد داشت.

انتظار می‌رود گلکسی A15 5G قیمتی حدود ۱۴۹ دلار داشته باشد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌شود. نظر شما درباره طراحی گلکسی A15 5G چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید