تصاویر و مشخصات گلکسی A25 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات گلکسی A25 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات گلکسی A25 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

تصاویر و مشخصات گلکسی A25 سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - 14:59
گلکسی A25

سامسونگ خود را برای معرفی گلکسی A25 آماده می‌کند و حالا تصایر و مشخصات آن فاش شده است. این گوشی در سه رنگ ظاهر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

این گوشی ظاهرا از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED Infinity-U بهره خواهد برد و دوربین سلفی آن در داخل یک ناچ قطره‌ای قرار خواهد داشت. این نمایشگر دارای وضوح +FullHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت خواهد بود.

در پنل پشتی گلکسی A25 یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود خواهند داشت. این کمی بهتر از سیستم دوربین گلکسی A24 است، اما دوربین سلفی آن‌ها یکسان خواهد بود، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی.

گفته می‌شود سامسونگ گلکسی A25 را با قابلیت‌هایی Samsung Knox و Samsung Pay ارائه خواهد کرد و ممکن است چهار سال به‌روزرسانی اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی برای آن عرضه کند که برای یک گوشی سطح پایه فوق‌العاده است.

طبق اطلاعات امروز، این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۴ با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع ۲۵ وات و وزن ۱۹۷ گرم معرفی خواهد شد. قیمت و زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست. گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی این گوشی با قیمت ۲۵۰ دلار اشاره داشته‌اند. 

گلکسی A25 همچنین به‌تازگی در دیتابیس گیک بنچ مشاهده و برخی از مشخصات آن فاش شده بود. بر اساس اطلاعات گیک بنچ، گلکسی A25 5G از تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ استفاده می‌کند که دارای دو هسته‌ با فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز و ۶ هسته با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز می‌باشد.

برای مقایسه، گلکسی A24 از تراشه‌ی هیلیو G99 شرکت مدیاتک بهره برده بود. لیست گیک بنچ همچنین به استفاده‌ی این گوشی از ۸ گیگابایت رم اشاره داشته است.

گلکسی A25 5G موفق شده در بنچمارک گیک بنچ ۶.۱۰ در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای نمره‌ی ۹۳۷ و در بخش عملکرد چندهسته‌ای نیز نمره‌ی ۲۱۰۶ را به دست بیاورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید