سامسونگ می‌گوید برنامه‌ای برای معرفی گوشی تاشو ارزان ندارد - تکفارس 
سامسونگ می‌گوید برنامه‌ای برای معرفی گوشی تاشو ارزان ندارد - تکفارس 
سامسونگ می‌گوید برنامه‌ای برای معرفی گوشی تاشو ارزان ندارد - تکفارس 

سامسونگ می‌گوید برنامه‌ای برای معرفی گوشی تاشو ارزان ندارد

افشین نوری
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - 16:58
سامسونگ گوشی تاشو ارزان

هفته گذشته یک منبع ادعا کرده بود که سامسونگ در حال کار روی یک گوشی تاشو ارزان‌‌تر است که سال آینده عرضه خواهد شد و قیمتی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار خواهد داشت.

این شایعه که از همان ابتدا خوش‌بینانه به نظر می‌رسید امروز توسط سامسونگ رد شده و این شرکت اعلام کرده که چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.

سامسونگ گفته است که هیچ برنامه‌ای برای تولید گوشی تاشو ارزان‌قیمت ندارد و شایعه مذکور را رد می‌کند.

سخنگوی سامسونگ گفته است: «ما قصد تولید گوشی‌های تاشو ارزان نداریم و شایعات اخیر کاملا بی‌پابه و اساس هستند.»

با توجه به این اظهارات به نظر می‌رسد که موتورولا با گوشی ریزر ۴۰ (ریزر ۲۰۲۳) تنها بازیگر بازار گوشی‌های تاشو اقتصادی باقی خواهد ماند. ریزر ۲۰۲۳ در ابتدا با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار عرضه شد، اما حالا فقط ۴۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

سخگوی سامسونگ در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت نسخه FE یکی از گوشی‌های تاشوهای خود را معرفی خواهد کرد یا نه، گفت: «هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است». این گفته شاید به معنای آن باشد که سامسونگ هنوز زمان کافی برای تصمیم‌گیری در این زمینه دارد.

اخیرا یک افشاگر به نام Revegnus ادعا کرده بود که سامسونگ بعد از معرفی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ در سال ۲۰۲۴ اقدام به معرفی مدل اقتصادی گلکسی زد FE خواهد کرد.

هدف سامسونگ از عرضه محصولات سری FE ارائه قابلیت‌های پرچم‌دار در دستگاه‌های با قیمت پایین است. لذا با توجه به اینکه قیمت پایه گلکسی زد فلیپ ۵ برابر با ۹۹۹ دلار بود، انتظار می‌رود قیمت گلکسی زد FE حدود ۸۰۰ دلار یا کمتر باشد.

سامسونگ امسال همچنین قصد دارد گلکسی S23 FE را با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در همه بازارها به جز آمریکا عرضه کند و در آمریکا آن را با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ ارائه خواهد کرد.

این گوشی احتمالا از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی، ۶/۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 بهره خواهد برد. همچنین سیستم دوربین آن شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL GN3 سامسونگ، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی IMX258 سونی و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر خواهد بود. دوربین سلفی آن نیز یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود منبع تغذیه این گوشی یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ سریع ۲۵ وات باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید