راهنمای جامع خرید بهترین شارژر اپل - تکفارس 
راهنمای جامع خرید بهترین شارژر اپل - تکفارس 
راهنمای جامع خرید بهترین شارژر اپل - تکفارس 

راهنمای جامع خرید بهترین شارژر اپل

تکفارس
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - 03:00
راهنمای جامع خرید بهترین شارژر اپل - تکفارس 

در درازمدت شارژر اکثر گوشی‌ها از جمله اپل دچار مشکلاتی می‌شوند و به‌مرورزمان نیز گوشی‌ها را دچار اختلالاتی می‌کنند؛ بنابراین بهتر است هرچه زودتر به فکر خرید یک شارژر اپل اصل و مرغوب باشید. اما باید حواستان را جمع کنید؛ زیرا این روزها محصولات جانبی فیک و نامرغوب در بازار زیاد است و پیداکردن یک محصول اصل کار نسبتاً سختی خواهد بود. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم برای راحتی شما راهنمای جامع خرید بهترین شارژر اپل را آماده کنیم تا علاوه بر اینکه صاحب یک محصول باکیفیت شوید، روند خرید شما را نیز سرعت ببخشد.

نباید شارژر فیک برای گوشی آیفون بخریم؟

پیش از هر چیزی باید به پاسخ این سؤال بپردازیم. استفاده از لوازم جانبی فیک می‌تواند در طولانی‌مدت به دستگاه شما آسیب جدی وارد کند. امروزه افراد زیادی برای خرید گوشی آیفون مبلغ بسیار بالای را پرداخت می‌کنند، اما متأسفانه به دلیل سهل‌انگاری مایل به خرید لوازم جانبی اصل به‌ویژه شارژر اپل نیستند و همین موضوع مشکلات زیادی را برای این کاربران به وجود خواهد آورد. در صورت استفاده از وسایل جانبی فیک برای گوشی اپل شما با خرابی سریع کابل شارژر و آداپتور، جداشدن انتهای کانکتور، داغ‌شدن بیش از حد آن، ناتوانی در شارژشدن دستگاه، کاهش طول عمر باتری و خراب‌شدن IC دستگاه روبرو خواهید شد. همچنین گاهی ولتاژ متغیر و ناکافی که شارژرهای تقلبی تولید می‌کنند، منجر به اختلال در برق خانه، ایجاد گرمای بیش از حد و حتی آتش‌گرفتن کابل و شارژر می‌شود.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای شارژ گوشی آیفون از شارژر و کابل اصلی استفاده کنید تا سلامت باتری و سایر بخش‌های دستگاهتان تضمین شود.

نکات مهم خرید شارژر اپل

برای خرید یک شارژر اصل و مرغوب حتماً باید یک‌سری نکات را بدانید، از این نکات می‌توانیم به بودجه، سرعت شارژر، میزان ولتاژ، نوع شارژر، ابعاد شارژر، کاربرد شارژر و غیره اشاره کنیم. زیرا درصورتی‌که این نکات را ندانید شارژر نامرغوب به شما فروخته می‌شود و به اصطلاحی سر شما کلاه می‌رود پس پیشنهاد می‌دهیم برای یک خرید باکیفیت ادامه مطلب راهنمای جامع خرید شارژر اپل را بادقت بخوانید.

بودجه

بودجه اولین نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید و حتماً طبق آن بهترین خرید را انجام دهید. البته خالی‌ازلطف نیست اگر بدانید که هیچ ارزانی بی‌علت نیست و گاهی اجناس پایین قیمت باعث خرابی زودهنگام شارژر و حتی گوش شما خواهند شد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم کیفیت را قربانی قیمت نکنید

راهنمای جامع خرید بهترین شارژر اپل - تکفارس 

ولتاژ شارژر آیفون

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه شود ولتاژ شارژر اپل است. اگر خروجی ولتاژ شارژر موردنظر شما کم باشد، بیشتر از آنچه که باید شارژ شود، باتری موبایل شما زمان می‌برد. اما اگر ولتاژ شارژر شما بیشتر از حد باشد، باتری گوشی شما آسیب می‌بیند و در نتیجه آیفون شما دچار مشکل خواهد شد. گرچه بعضی از شارژرها قابلیت تنظیم ولتاژ برای هر دستگاهی را دارند؛ اما بهتر است پیش از خرید شارژر مطمئن شوید که شارژر موردنظر ولتاژی مشابه شارژر اپل اصلی دستگاه دارد. در ادامه شما را با انواع ولتاژ مناسب برای هر گوشی اپل آشنا خواهیم کرد.

گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس: ۱۵ وات با MagSafe، ۲۷ وات سیمی و ۷.۵ وات وایرلس

گوشی آیفون ۱۴ پرو: ۱۵ وات با MagSafe ،۲۷ وات سیمی و ۷.۵ وات وایرلس

گوشی آیفون ۱۴ پلاس: ۱۵ وات با MagSafe، ۲۰ وات سیمی و ۷.۵ وات وایرلس

گوشی آیفون ۱۴: ۱۵ وات با MagSafe،۲۰ وات سیمی، و ۷.۵ وات وایرلس

گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس: ۱۵ وات با MagSafe 27 وات سیمی و ۷.۵ وات وایرلس

گوشی آیفون ۱۳ پرو: ۱۵ وات با MagSafe ، ۲۰ وات سیمی و ۷.۵ وات وایرلس

گوشی آیفون ۱۳: ۱۵ وات با MagSafe 20 وات سیمی و ۷.۵ وات وایرلس

گوشی آیفون ۱۳ مینی: ۱۵ وات با MagSafe 20 وات سیمی و ۷.۵ وات وایرلس

گوشی آیفون ۱۲: ۱۵ وات با MagSafe 20 وات سیمی و ۷.۵ وات وایرلس

گوشی آیفون ۱۱: ۱۸ وات سیمی و ۷.۵ وات وایرلس

گوشی آیفون SE مدل ۲۰۲۲: شارژر ۲۰ وات سیمی و شارژر ۷.۵ وات وایرلس

گوشی آیفون SE مدل ۲۰۲۰: شارژر ۱۸ وات سیمی و شارژر ۷.۵ وات وایرلس

سرعت شارژر

امروزه مردم بیشتر امور زندگی خود را به کمک موبایل انجام می‌دهند، به همین دلیل سرعت شارژر اپل از اهمیت بالای برخوردار است؛ بنابراین باید گفت فست شارژرها یا به‌اصطلاح دیگری شارژر سریع از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. از طرف دیگر شرکت اپل مدعی بوده است که درصورتی‌که شارژر فست باشد، ۵۰% از گوشی اپل در ۳۰ دقیقه شارژ خواهد شد. پس توصیه می‌کنیم حتماً در هنگام خرید شارژر اپل به‌سرعت آن توجه کنید.

نوع شارژر آیفون

برای گوشی‌های آیفون شارژرهای متفاوتی در دسترس است، از این شارژرها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • شارژر دیواری معمولی
  • شارژرهای وایرلس
  • شارژرهای MagSafe
  • شارژ فندکی و غیره

شما باید باتوجه‌به سبک زندگی‌تان یکی از انواع شارژر را انتخاب کنید.

راهنمای جامع خرید بهترین شارژر اپل - تکفارس 

ابعاد و کاربرد شارژر اپل

اگر چند گوشی اپل در محل کار یا خانه دارید، می‌توانید شارژرهای چند پورتی را جایگزین شارژرهای تک پورتی کنید تا دو الی سه گوشی به طور هم‌زمان آن استفاده کنند. شارژرهای چند پورتی از نوع دیواری هستند معمولاً ابعاد بزرگ‌تری نسبت به سایر شارژهای دارند. از دیگر شارژرهای چند پورتی می‌توان به داک شارژ یا به‌اصطلاح دیگری مت شارژ اشاره کنیم.

برند شارژر گوشی اپل

احتمالاً زمانی که به بازار بروید با شارژرهایی از برندهای مختلف روبرو شوید و این موضوع می‌تواند شما را دچار سردرگمی کند. به شما پیشنهاد می‌دهیم شارژری از برندهای خوشنام و باکیفیت انتخاب کنید تا به‌مرورزمان گوشی شما دچار مشکل نشود. از برندهای خوشنام در حوزه تولید شارژر اپل می‌توانیم به بیسوس و مک دودو اشاره کنیم.

سخن پایانی

امروزه به دلیل تنوع بالا، خرید شارژر کار نسبتاً سختی است، اما با دانستن چند نکته شما می‌توانید به‌راحتی شارژر باکیفیت و مرغوب خریداری کنید. زیرا در صورت استفاده از شارژر نامرغوب و فیک به‌مرورزمان گوشی گران‌قیمت شما دچار مشکلاتی به‌ویژه خرابی باتری خواهد شد. به همین دلیل بهتر است پیش از خرید شارژر اپل به این موضوع دقت کنید تا این مشکلات دامن شما را نگیرد. امیدواریم با خواندن این راهنمای جامع خرید شارژر اپل بتوانید یک شارژر باکیفیت و مرغوب خریداری کنید. در نظر داشته باشید که خرید از سایت های معتبری همچون جانبی می تواند ریسک خرید شارژر اپل را به حداقل برساند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید