خرید بهترین هاست ایران و اروپا در سال ۱۴۰۲ - تکفارس 
خرید بهترین هاست ایران و اروپا در سال ۱۴۰۲ - تکفارس 
خرید بهترین هاست ایران و اروپا در سال ۱۴۰۲ - تکفارس 

خرید بهترین هاست ایران و اروپا در سال ۱۴۰۲

تکفارس
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - 22:26
خرید بهترین هاست ایران و اروپا در سال 1402

خدمات هاست و دامنه در دنیای میزبانی وب بسیار متنوع هستند و کسب و کارها میتوانند براساس نیاز خود اقدام به خرید هاست ایران، اروپا کنند. هر یک از این خدمات با ویژگی‌ های منحصر به فردشان، مناسب انواع مختلفی از کسب و کارها می ‌باشند؛ یعنی از هاست‌ آلمان گرفته تا هاست‌ دانلود ایران، هرکدام نوع خاصی از خدمات را در اختیار بیزینس های آنلاین قرار میدهند.

در این خبر بررسی و تکنولوژی محور از تکفارس قصد داریم به بررسی محبوب ‌ترین خدمات هاستینگ در نیمه اول سال ۱۴۰۲ در ایران بپردازیم، ویژگی ‌های منحصر به فرد هر کدام از آنها معرفی و شما را با آنها آشنا کنیم.

علاوه بر این، نگاهی هم به نکات و ویژگی ‌های مهمی می اندازیم که باید در انتخاب بهترین شرکت برای خرید هاست و دامنه در نظر داشته باشید. برای مثال:

  • اطمینان از دسترسی پایدار به سرور
  • ارائه گواهینامه‌ های SSL برای امنیت داده ‌ها
  • پشتیبانی از انواع مختلف نام ‌های دامنه
  • امکان افزودن دامنه ‌های اضافی (اد آن دامین)

آگاهی از نکات مهم این مقاله، برای انتخاب بهترین شرکت هاستینگ در سال ۱۴۰۲ ضروری است و پیشنهاد می کنیم تا انتهای این خبر اینترنت و شبکه تکفارس با ما همراه باشید.

« کد تخفیف ۱۲ درصدی shetabanhost برای شما تکفارسی های عزیز جهت خرید انواع سرور مجازی و هاست از شتابان هاست »

بهترین هاست و سرورها در سال ۱۴۰۲ کدامند؟

رونق کسب و کارهای اینترنتی نشان داده که کسب و کارهای هوشمند، می دانند که اینترنت و خدمات دهی مجازی، آینده بازار کارشان است.

 الآن که این متن برایتان نوشته می شود، تقریبا شش ماه از نیمه اول سال ۱۴۰۲ گذشته و کسب و کارهای آنلاین با تمام چالش های موجود، به فعالیتشان در فضای مجازی سایت، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن ها و … ادامه می دهند.

شتابان هاست طبق بررسی ها و نظر سنجی های انجام گرفته تکفارس، یکی از بهترین شرکت های خرید هاست و دامنه در ایران است که اخیرا گزارشی مبنی بر پراستفاده ترین و محبوب ترین خدمات هاستینگ در نیمه اول سال ۱۴۰۲ منتشر کرده است. شتابان هاست در این گزارش می گوید که کسب و کارهای اینترنتی، این روزها از انواع مختلف خدمات هاستینگ استفاده می کنند؛ بیایید در ادامه برخی از آنها را بررسی کنیم. 

۱.      هاست وردپرس

قطعا با سیستم های مدیریت محتوای وردپرس (WordPress) آشنایی دارید و می دانید که امروزه تقریبا از هر ۱۰ وب سایت، ۸تای آنها از وردپرس برای طراحی و مدیریت محتوا استفاده می کنند. همین باعث شده تا شرکت های هاستینگ، سرویس های میزبانی مخصوص این سایت ها را فراهم کنند.

همانطور که از نام آن هم مشخص است، این نوع هاستینگ به طور اختصاصی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده و خرید بهترین هاست برای وردپرس باعث تسهیل و بهینه‌ سازی فرآیند نصب، مدیریت، و بروزرسانی وب سایت های مبتنی بر این سیستم خواهد شد.

– هاست وردپرس در چه سایت هایی استفاده میشود؟

هاست وردپرس به ‌ویژه برای وب ‌سایت ‌های شخصی، وبلاگ‌ ها، فروشگاه‌ های آنلاین و البته وب ‌سایت‌ کسب و کارهای کوچک تا متوسط مناسب است. در سایت های وردپرسی با استفاده از افزونه‌ ها و قالب‌ های متعدد، کاربران امکان شخصی‌ سازی و تغییرات ظاهری در این سایت ها به راحتی در اختیار خواهند داشت.

 اگرچه، این ویژگی وردپرس نیازمند منابع کافی و بهینه سازی شده است. این اصلی ترین ویژگی هاست وردپرس است و این سایت ها را به بهترین عملکرد خود میرساند؛ یعنی باعث سرعت بیشتر بارگذاری صفحات، مدیریت بهتر ترافیک، و امنیت بیش تر میشود.

به طور خلاصه، خرید بهترین هاست وردپرس با تمرکز بر بهینه‌ سازی این سیستم مدیریت محتوا، انتخابی عالی برای وب‌ سایت ‌هایی است که به دنبال کارایی بالا و امکانات ویژه وردپرس هستند.

۲.    هاست دانلود

 هاست دانلود، پلتفرمی برای اشتراک ‌گذاری فایل‌ ها می باشد و به عنوان یک سرویس تخصصی نقش مهمی در به اشتراک ‌گذاری و مدیریت فایل ‌ها، فرآیند انتقال و دسترسی به محتوای دیجیتال دارد.

این نوع هاستینگ، خدمات بسیار ارزنده ای به وب‌ سایت ‌ها و پروژه‌ هایی که نیازمند به اشتراک ‌گذاری فایل‌ های مختلف از جمله ویدیوها، محتوای صوتی و فایل های فشرده مثل نرم افزارها و … هستند، ارائه می کند.

– خرید هاست دانلود ایران مناسب چه سایت هایی است؟

هاست دانلود، گزینه اختصاصی وب ‌سایت‌ هایی است که به اشتراک‌ گذاری فایل ‌های متنوع نظیر فیلم ‌ها، عکس ‌ها، اسناد، نرم‌افزارها و محتواهای دیگر نیاز دارند. این هاست می تواند امکان دانلود پرسرعت و فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیار این سایت ها قرار دهد.

وب‌ سایت ‌های دانلود فیلم، سایت های آموزشی و سایت هایی که به عنوان منابع دانلود فعالیت می کنند، بیشترین استفاده را از هاست دانلود ایران می برند.

– فرق هاست دانلود با دیگر خدمات هاست

شاید برایتان سوال شود که تفاوت هاست دانلود با دیگر انواع خدمات هاستینگ چیست؟ برای جواب این سوال، نظر شما را به ۳ ویژگی زیر جلب می کنیم:

  • پهنای باند بالا: هاست دانلود دارای پهنای باند بالایی است و بهترین گزینه برای مدیریت ترافیک و دانلودهای کاربران است.
  • مدیریت فایل‌ ها: امکانات مدیریتی قوی برای سازماندهی، مدیریت و اشتراک ‌گذاری فایل ‌ها در هاست دانلود فراهم می باشد.
  • فضای ذخیره سازی وسیع: هاست دانلود با فضای زیاد هارد، مناسب سایت هایی است که باید فایل های زیاد و حجیم خود را روی سایت قرار دهند.

به طور خلاصه، با خرید بهترین هاست دانلود ایران، وب‌ سایت‌ هایی که نیاز به اشتراک ‌گذاری فایل‌ های مختلف دارند، امکان فراهم کردن محیطی مناسب برای آپلود، مدیریت و ذخیره سازی آنها را خواهند داشت.

۳.   هاست ایران

خرید بهترین هاست دانلود ایران

وقتی میگوییم خرید هاست ایران منظورمان چیست؟ هاست ایران به معنای استفاده از سرورها و زیرساخت‌ های میزبانی در داخل ایران است. در واقع در این نوع از میزبانی وب، هاست ما در دیتاسنترهای ایرانی و سرورهای داخلی مدیریت می شوند.

این نوع هاستینگ، به وب سایت هایی که مخاطبان و بازدیدکنندگان آنها در داخل ایران قرار دارند پیشنهاد میشود. وب‌ سایت ‌های خبری، فروشگاه‌ های آنلاین و تقریبا تمام سایت ها میتوانند بعد از خرید دامنه، سایتشان را روی این هاست ها قرار دهند.

در واقع هر نوع هاستی (وردپرس، دانلود، بک آپ و …) که در داخل کشور قرار دارد و به اینترنت ایران متصل است، نوعی هاست ایرانی شناخته می شود. بسیاری از متخصصین بر این باورند که با خرید بهترین هاست ایران، مدت زمان انتقال اطلاعات به کاربران سایت کاهش یافته و این امر باعث افزایش سرعت سایت میشود.  

به طور خلاصه، هاست ایران یعنی هاست هایی که در داخل کشور قرار دارند و وب سایت هایی که مشتری یا بازدیدکنندگان آنها در داخل کشور هستند، می توانند با تهیه این هاست، از مزایای سرعت بیشتر و سئو بهتر سایتشان بهره مند شوند.

« کد تخفیف ۱۲ درصدی shetabanhost برای شما تکفارسی های عزیز جهت خرید انواع سرور مجازی و هاست از شتابان هاست »

۴.    هاست آلمان

وقتی میگوییم خرید هاست آلمان (اروپا) منظورمان چیست؟ منظور کلی از خرید هاست آلمان نیز سرویس هایی هستند که در دیتاسنترهای کشور آلمان قرار دارند و به اینترنت این کشور متصل هستند. همچنین اتصال هاست های اروپایی به اینترنت این کشورها، باعث شده در خیلی از مواقع عملکرد بهتری از نظر پایداری و آپ تایم سرور داشته باشند.

علاوه بر آن، بستر اینترنت باعث شده تا کسب و کارها بتوانند خدمات خود را در سطح بین المللی عرضه کنند. این سایت ها که مشتری و بازدیدکننده هایشان از کشورهای دیگر مثل کشورهای اروپایی هستند، می توانند با خرید بهترین هاست آلمان، سرعت و دسترسی بهتری در اختیار مخاطبانشان بگذارند.

* هاست آلمان بهتر است یا هاست ایران؟

این سوال که کدام یک از هاست های ایران یا اروپا را برای سایتمان انتخاب کنیم؟ مدت زیادی است که در بین صاحبان کسب و کارهای مجازی و مدیران وب سایت ها مطرح است. در گذشته، قیمت هاست های اروپایی کمتر بود و با توجه به عملکرد بسیار بهتری که در آن زمان نسبت به خدمات ایرانی داشتند، اکثر افراد ترجیح میدادند از این نوع میزبانی استفاده کنند.

با این حال، امروزه دو فاکتور باعث شده تا هاست ایران یکی از گزینه های اصلی خریداران نسبت به هاست آلمان به حساب بیاید:

  • افزایش قیمت خریداری و تمدید هاست اروپا
  • بهبود کیفیت هاستینگ ایرانی

در واقع شرکت های برتر خرید دامنه و هاست ایران این روزها از تکنولوژی های به روز و سخت افزارهای قدرتمند استفاده می کنند و این مسئله باعث شده تا سطح کیفیت میزبانی وب در کشورمان، تا حد زیادی نزدیک به استانداردهای بین المللی قرار بگیرد.

با این حال، عوامل زیادی در خرید بهترین هاست تاثیرگذارند که یکی از آنها، موقعیت بازدیدکنندگان سایت است. عوامل دیگری هم وجود دارند که باید در خرید خود به آنها دقت کنید.

ویژگی های بهترین شرکت برای خرید هاست و دامنه

ویژگی های بهترین شرکت برای خرید هاست و دامنه

هاست، دامنه و سرورها امروزه از اهمیت فراوانی برخوردار هستند و افزایش نیاز کسب و کارهای دنیای دیجیتال به این خدمات، باعث شده که شرکت های خیلی زیادی اقدام به فروش این خدمات کنند. بسیار مهم است که بدانید خدمات هاست خود را از چه شرکتی دریافت کنید که با ارائه پشتیبانی مطمئن، سرعت بالا و سخت افزارهای قوی، بهترین سرویس را ارائه دهد.

در ادامه به برخی از ویژگی های بهترین شرکت خرید دامنه و هاست دانلود ایران اشاره می کنیم.

۱.      آپ تایم بالا و دسترسی به سایت

یکی از نکات کلیدی که هم شما و هم هر شرکت ارائه هاست و دامنه باید به آن توجه داشته باشید، در دسترس بودن سرور یا همان آپ‌ تایم آن است. شرکت ‌های میزبانی وب ایران معمولا آپ ‌تایم ۹۹ درصد را تضمین می ‌کنند، به این معنی که در طول ماه تنها یک درصد از مواقع ممکن است سرور شما در دسترس نباشد.

 البته باید توجه داشت که تضمین ۱۰۰% بودن آپ ‌تایم به‌ طور تقریباً غیرممکن است. از این رو، انتخاب شرکتی با آپ ‌تایم بالا و قابلیت مدیریت و رفع سریع اختلالات، به موفقیت و پایداری وب ‌سایت شما کمک خواهد کرد.

۲.    ارائه گواهی SSL رایگان

گواهی یا پروتکل SSL مخفف Secure Socket Layer است و وب سایت ها با استفاده از آن می توانند سایت خودشان را از نظر امنیتی به پروتکل HTTPS مجهز کنند. بهترین شرکت هاستینگ ایران در سال ۱۴۰۲ می بایست این گواهی را بصورت رایگان در اختیار خدمات گیرندگان خود قرار دهد.

تجهیز سایت به این پروتکل می تواند مزایای بسیاری از نظر امنیتی داشته باشد. علاوه بر آن، این گواهی می تواند تاثیرات زیادی در سئو وب سایت شما بگذارد، چرا که یکی از ملاک های اصلی گوگل برای رتبه دهی به سایت ها، تامین امنیت اطلاعات سایت و دیتا کاربران است.

۳.   ارائه انواع دامنه های بین المللی

همانطور که می دانید، پسوند‌های دامنه امروزه بسیار زیاد هستند که از رایج ترین آنها می توان به .com، .ir، .net،  .org و غیره اشاره کرد. همچنین، انتخاب پسوند دامنه باید با توجه به اهداف و شرایط وب‌ سایت انجام شود. به عنوان مثال، پسوند .com رایج ترین دامنه دنیاست و تقریبا تمام سایت ها می توانند از آن استفاده کنند. در حالی که پسوند .ir نشان‌ دهنده ایرانی بودن سایت است و دامنه .gov تنها برای نهادهای دولتی استفاده میشود.

از این رو، بسیار مهم است که سایت های خرید دامنه، هاست و سرور، انواع مختلف این دامنه ها را در اختیارتان قرار دهند تا بتوانید بسته به نوع سایتتان، بهترین دامنه را انتخاب کنید.

۴.    اضافه کردن یا اد آن دامنه

خیلی از سایت ها (مخصوصا سایت های بزرگ) با چندین دامنه ثبت میشوند و هرکدام را که وارد مرورگر کنید، شما را به یک سایت مشخص می برند. این قابلیت توسط add on domain در هاست امکان پذیر است، بنابراین شرکت ارائه دهنده شما نیز باید این سرویس را ارائه کند.

« کد تخفیف ۱۲ درصدی shetabanhost برای شما تکفارسی های عزیز جهت خرید انواع سرور مجازی و هاست از شتابان هاست »

بهترین هاست ایران و اروپا را از شتابان هاست بخرید

انتخاب هاست و دامنه مناسب از جمله مهم ترین فاکتورهایی هستند که موفقیت و پیشرفت سایت شما را تضمین می کنند. در این خبر با معرفی هاست ایران، هاست آلمان، هاست دانلود ایران و هاست وردپرس، شما را با بهترین سرویس های هاستینگ در سال ۱۴۰۲ آشنا کردیم و ویژگی های بهترین شرکت برای خرید هاست و دامنه را هم بررسی نمودیم.

برای مشاوره بیشتر خرید هاست و دامنه، با پشتیبانی شتابان هاست در ارتباط باشید: ۰۲۴۹۱۳۱۱۰۳۱

کد تخفیف 12 درصدی shetabanhost به مناسبت قالب جدید وبسایت

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید