خرید درون برنامه ای گوگل پلی و اپ استور با یک کلیک - تکفارس 
خرید درون برنامه ای گوگل پلی و اپ استور با یک کلیک - تکفارس 
خرید درون برنامه ای گوگل پلی و اپ استور با یک کلیک - تکفارس 

خرید درون برنامه ای گوگل پلی و اپ استور با یک کلیک

تکفارس
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - 13:52
خرید درون برنامه ای بازی های خارجی با پرداخت مبلغ ریالی

با معرفی گوشی‌های هوشمند، بهترین بازی های جهان وارد دنیای موبایل شدند و بازی های جدید موبایل هر روز ما را غافلگیر می‌کنند. از طرف دیگر، اپلیکیشن‌های زیادی نیز در گوشی‌های هوشمند در دسترس هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها کارهای جذابی انجام داد. اما خرید بازی یا اپلیکیشن برای کاربران ایرانی بسیار دشوار است. کاربران گوشی‌های اپل نمی‌توانند بهترین بازی های آیفون را خریداری کنند و خرید از گوگل پلی نیز برای کاربران ایرانی گوشی‌های اندروید ممکن نیست.

در دنیای امروز، فروشگاه‌های اپلیکیشن مانند اپ استور و گوگل پلی، به عنوان منابع اصلی برای دانلود و نصب برنامه‌ها و بازی‌ها بر روی دستگاه‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مطلب، به طور جامع به آموزش خرید از اپ استور و گوگل پلی پرداخته و یک سایت معتبر برای خرید معرفی می کنیم.

تفاوت بین اپ استور و گوگل پلی

قبل از اینکه بخواهیم درباره نحوه خرید از فروشگاه‌های اپلیکیشن صحبت کنیم، بهتر است که تفاوت بین بزرگ‌ترین این فروشگاه‌ها، یعنی اپ استور و گوگل پلی را بدانیم. اپ استور مخصوص دستگاه‌های اپل بوده و فقط با سیستم‌ عامل IOS و Mac سازگار است.

اما برعکس اپ استور، گوگل پلی یک فروشگاه اپلیکیشن مخصوص دستگاه‌های اندرویدی است و تمامی موبایل‌ها یا کامپیوترهایی که سیستم عامل اندروید روی آن‌ها نصب باشد، گوگلی پلی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین رابط کاربری اپ استور و گوگل پلی هم تفاوت‌های زیادی دارند.

خرید درون برنامه‌ای چیست؟

به امکان خرید کالاهای دیجیتال یا خدمات در داخل اپلیکیشن‌ها، خرید درون برنامه‌ای گفته می‌شود. معمولا این قابلیت برای بازی‌ها و برنامه‌هایی است که به صورت رایگان عرضه می‌شوند. توسعه‌دهندگان با قرار دادن قابلیت خرید درون برنامه‌ای در این بازی‌ها، ابتدا کاربر را تشویق به دانلود رایگان برنامه و سپس پرداخت پول درون آن می‌کنند.

چگونه از اپ استور خرید کنیم؟

در مرحله اول، باید هدف خود از خرید داخل اپ استور را بدانید. برخی از بازی‌ها و برنامه‌ها داخل این فروشگاه اپلیکیشن وجود دارند که پولی هستند. برخی از بازی‌ها هم همانطور که گفته شد، رایگان هستند اما قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای را به شما ارائه می‌دهند. در ادامه، راهکار خرید از اپ استور برای هر کدام از حالت‌های پرداخت را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید برنامه‌های پولی اپ استور

برای خرید برنامه‌های پولی اپ استور، شما نیاز به شارژ کردن حساب کاربری خود در این فروشگاه را دارید. از آنجایی که شرکت اپل کشور ما را تحریم کرده است، نمی‌توانید به طور مستقیم حساب خود را شارژ کنید. به همین دلیل، باید به فکر خرید گیفت کارت باشید. گیفت کارت‌ها به مقدارهای مختلف (از ۱ دلار گرفته تا ۱۰۰ دلار) موجود هستند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، گیفت کارت مورد نظرتان را خریداری کنید.

پس از اینکه گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری کردید، باید آن را روی حساب خود فعال کنید تا موجودی حساب شما شارژ شود. برای این کار، ابتدا وارد اپ استور شوید. در انتهای صفحه، گزینه‌ای به نام Redeem مشاهده می‌شود؛ روی آن کلیک کنید. در پشت گیف کارت شما، یک کد نوشته شده است. این کد را داخل قسمت Redeem با دقت وارد کرده و سپس تایید کنید.

دانلود بازی های ایفون با خرید گیفت کارت اپل استور
دانلود بازی های ایفون با خرید گیفت کارت اپل استور

علاوه بر گیفت کارت، راه دیگری نیز برای شارژ حساب اپ استور وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از کردیت کارت‌های مجازی نیز، موجودی حساب خود را شارژ کنید. کارت‌های بانکی بین‌المللی مانند مستر کارت، ویزا کارت یا پی‌پال مواردی از این حساب‌های بانکی مجازی هستند.

برای افزایش موجودی حساب اپ استور با استفاده از کردیت کارت، ابتدا وارد اپ استور خود شوید. سپس در پایین صفحه، روی گزینه Add funds to Apple ID کلیک کنید. سپس روی گزینه Add Payment Method بزنید تا بتوانید اطلاعات کردیت کارت خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که این روش مخصوص افرادی است که یک حساب بانکی بین‌المللی داشته باشند.

صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که اطلاعات کردیت کارت شما را می‌خواهد. اطلاعات را به دقت وارد کرده و روی گزینه آبی‌رنگ Done در بالای صفحه کلیک کنید. حالا می‌توانید مقدار پولی که می‌خواهید روی حسابتان شارژ کنید را انتخاب کرده و موجودی حساب خود را افزایش دهید.

خرید درون برنامه‌ای اپ استور

روش انجام خرید درون برنامه‌ای اپ استور هم دقیقا مانند روش خرید برنامه‌های پولی آن است. اگر می‌خواهید که گیفت کارت روی اکانت خود فعال کنید، می‌توانید از طریق گزینه Redeem برای این کار اقدام کنید. اما اگر قصد شارژ مستقیم حساب با استفاده از کردیت کارت را دارید، لازم است که به بخش Add funds to Apple ID مراجعه کنید.

چگونه از گوگل پلی خرید کنیم؟

برای خرید از گوگل پلی، راه‌های بیشتری نسبت به اپ استور وجود دارند. همانطور که گفته شد، برای خرید از اپ استوری شما می‌توانید از طریق گیفت کارت یا خرید مستقیم اقدام کنید. اما برای خرید از گوگل پلی، شما می‌توانید از طریق سه روش اقدام کنید که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

خرید از گوگل پلی با استفاده از کردیت کارت

یکی از روش‌های خرید که در اپ استور هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، شارژ مستقیم حساب با استفاده از کردیت کارت است. شما می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه Add funds، نسبت به شارژ حساب کاربری خود اقدام کنید.

خرید از گوگل پلی با استفاده از گیفت کارت

روش دوم که برای خرید از گوگل پلی استفاده می‌شود، خرید گیفت کارت و فعال کردن آن روی حساب کاربری است. شما می‌توانید پس از خرید گیفت کارت مورد نظر خود، وارد بخش حساب کاربری شده و با انتخاب گزینه Redeem Giftcard Code، نسبت به شارژ حساب خود اقدام کنید.

خرید از گوگل پلی با استفاده از حساب پی‌پال

درست است که حساب پی‌پال توسط اپ استور پشتیبانی می‌شود اما خرید از گوگل پلی با استفاده از پی‌پال بسیار راحت‌تر است. شما می‌توانید در قسمت Add funds در حساب کاربری، خیلی راحت از حساب پی‌پال خود برای شارژ موجودی حساب گوگل پلی استفاده کنید.

خرید از اپ استور و گوگل پلی با کمک سایت معتبر آی گیم

همانطور که عنوان شد، راه‌های مختلفی برای خرید از اپ استور و گوگل پلی وجود دارند. اما متاسفانه به دلیل تحریم‌های که توسط شرکت‌های خارجی روی کشور ما اعمال شده‌اند، خرید مستقیم از آن‌ها دشوار است. اما با این حال، فروشگاه‌هایی در ایران وجود دارند که مانند یک واسطه بین شما و اپ استور یا گوگل پلی فعالیت می‌کنند.

خرید از گوگل پلی و اپ استور در سایت ای گیم
خرید از گوگل پلی و اپ استور در سایت ای گیم

یکی از این فروشگاه‌ها، فروشگاه آی گیم است. این فروشگاه با سابقه‌‌ای که در زمینه خرید از گوگل پلی و اپ استور دارد، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربران باشد. سایت igame معتبرترین سایت خرید گیفت کارت ارزان و خرید درون بازی ایرانی است که پرداخت درون برنامه ای تمام پلتفرم ها و خرید انواع گیفت کارت ها را فراهم کرده است. سایت آی گیم، علاوه بر تضمین قیمت محصولات، روش خرید قانونی و ارائه رسید خرید تمام خدمات بازی، گیفت کارت و اکانت پرمیوم را در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌کند.

منبع: آی گیم (https://igame.ir)، مرجع خرید درون بازی گوگل پلی و پرداخت درون برنامه ای آیفون

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید