گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ رترو معرفی شد - تکفارس 
گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ رترو معرفی شد - تکفارس 
گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ رترو معرفی شد - تکفارس 

گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ رترو معرفی شد

افشین نوری
۸ آبان ۱۴۰۲ - 10:21
سامسونگ

سامسونگ از گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ رترو برای ادای احترام به یکی از تاثیرگذارترین مدل‌های دو دهه پیش خود یعنی Samsung E700 رونمایی کرد.

زد فلیپ ۵ رترو از همان رنگ‌های آبی و نقره‌ای E700 بهره می‌برد و دارای برخی تغییرات نوستالژیک رابط کاربری گرافیکی پیکسلی و انیمیشن‌هایی در نمایشگر کاور Flex خود است.

سامسونگ

سامسونگ این گوشی را در جعبه‌ای با لوگوهای زد فلیپ ۵ و E700 در کنار کارت‌های Flipsuit با استیکرهای مختلف لوگوی سامسونگ ارائه کرده است. همچنین یک کارت کلکسیونر سامسونگ E700 در این جعبه وجود دارد که شماره سریال منحصر‌به‌فردی روی آن حک شده است.

گلکسی زد فلیپ ۵ رترو به تعداد محدود از اول نوامبر در کره جنوبی و از دوم نوامبر در بریتانیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا و استرالیا فروخته می‌شود. مشتریان می‌توانند این گوشی را از طریق وب‌سایت رسمی سامسونگ بخرند، اما هنوز جزئیات قیمت آن اعلام نشده است.

سامسونگ اخیرا گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ را معرفی کرد. این گوشی دارای دو بهبود اساسی است که عبارتند از لولای فلکس و پنجره فلکس. این دو بهبود، مشکلات گلکسی زد فلیپ ۴ را که شامل شکاف بزرگ در هنگام بسته شدن گوشی و نمایشگر کاور کوچک می‌شدند برطرف می‌کنند.

لولای فلکش به گلکسی زد فلیپ ۵ اجازه می‌دهد تا به‌طور کامل بسته شود. این لولا همچنین باعث نازک‌تر شدن گوشی شده است که ضخیم‌ترین قسمت آن حالا ۱۵.۱ میلیمتر است که ۲ میلی‌متر کمتر از مدل قبلی است. این گوشی همچنین در حالت باز ۶.۹ میلیمتر ضخامت، ۱۶۵.۱ میلیمتر ارتفاع و ۷۱.۹ میلیمتر عرض دارد.

البته وزن آن مثل مدل قبلی ۱۸۷ گرم است. این گوشی با آلومینیوم Armor ساخته شده و از پوشش گوریلا گلس ویکتوس ۲ روی نمایشگر و پنل پشتی خود بهره می‌برد. بدنه آن دارای استاندارد IPX8 است که می‌تواند تا عمق ۱ متری آب به مدت نیم ساعت دوام بیاورد. لولای فلکس همچنین دارای ساختار ریلی دوگانه است که باعث استهلاک ضربه‌ها خواهد شد.

این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است و از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. سیستم دوربین این گوشی نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده است و از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی آن نیز یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی با لنز ۸۵ درجه (f/2.2، پیکسل‌های ۱.۲۲ میکرومتری) است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید