یک پیکسل تاشو جدید در اپلیکیشن پیکسل بادز گوگل رویت شد - تکفارس 
یک پیکسل تاشو جدید در اپلیکیشن پیکسل بادز گوگل رویت شد - تکفارس 
یک پیکسل تاشو جدید در اپلیکیشن پیکسل بادز گوگل رویت شد - تکفارس 

یک پیکسل تاشو جدید در اپلیکیشن پیکسل بادز گوگل رویت شد

افشین نوری
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - 13:37
گوگل

با بررسی جدیدترین آپدیت یک اپلیکیشن گوگل، یک دستگاه پیکسل تاشو با نام رمز “Comet” روست شده است. این دستگاه ممکن است پیکسل فولد ۲ یا پیکسل فلیپ باشد که احتمالا در سال ۲۰۲۵ وارد بازار خواهد شد.

پیکسل فولد اصلی گوگل در ماه می امسال معرفی شد، بنابراین خیلی زود است که گوگل گوشی دیگری با نام پیکسل فولد ۲ معرفی کند.

اما این احتمال وجود دارد که دستگاه کشف‌شده یک پیکسل فلیپ باشد. گفته می‌شود گوگل در سال ۲۰۲۵ یک گوشی‌های تاشو جدیدی وارد بازار خواهد کرد و شاید ابن دستگاه یکی از آن‌ها باشد.

به نظر می‌رسد گوگل به دنبال معرفی یک گوشی تاشو برای رقابت با گلکسی زد فلیپ سامسونگ است. معرفی این گوشی احتمالا به عملکرد پیکسل فولد گوگل در سال اول بستگی خواهد داشت.

انتظار می‌رود گوگل تا سال ۲۰۲۵بهبودهای زیادی در تراشه تنسور خود اختیار ایجاد کند. تنسور G5 که برای سری پیکسل ۱۰ انتظار میرود، احتمالا چندین ارتقا قابل توجه نسبت به نسل‌های قبلی خواهد داشت.

براساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده است، گوشی تاشو بعدی گوگل مجهز به یک نمایشگر ۷.۵۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و یک سنسور اثر انگشت کناری خواهد بود.

از طرف دیگر، وب‌سایت ۹to5oogle  شواهدی در اندروید پیدا کرده است که نشان می‌دهد نام رمزی پیکسل تاشوی بعدی گوگل “Jumbojack” است و گوگل احتمالا قبل از آن، یک گوشی تاشو دیگر با نام رمزی “Passport” در اواخر امسال معرفی خواهد کرد.

گوشی “Jumbojack” ظاهراً دارای دو نمایشگر مجزا خواهد بود که به سمت داخل تا خواهند شد. نام رمزی این گوشی اشاره به نام چیزبرگر Jumbo Jack دارد و هنوز مشخص نیست که آیا طراحی آن مشابه گلکسی زد فلیپ خواهد بود یا گلکسی زد فولد.

هرچند گوشی تاشوی Jumbojack سیستم عامل اندروید را روی خود اجرا خواهد کرد اما این نرم‌افزار دارای قابلیت‌هایی خواهد بود که انتظار نمی‌رود روی هیچ گوشی تاشویی ارائه شود. در هرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا گوگل موفق به معرفی یک گوشی تاشو جدید خواهد شد یا نه.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید