BenQ از پروژکتور گیمینگ X500i رونمایی کرد - تکفارس 
BenQ از پروژکتور گیمینگ X500i رونمایی کرد - تکفارس 
BenQ از پروژکتور گیمینگ X500i رونمایی کرد - تکفارس 

BenQ از پروژکتور گیمینگ X500i رونمایی کرد

مهدی حلوائی
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - 13:44
پروژکتور گیمینگ BenQ X500i

BenQ در ماه سپتامبر پروژکتور گیمینگ جدیدی به نام X3100i را معرفی کرده بود که از ویژگی‌های متعدد و کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد. حالا امروز این شرکت از پروژکتور گیمینگ دیگری رونمایی کرده که نام آن X500i است.

مطالب مرتبط:

پروژکتور گیمینگ X500i از فناوری تصویر ۴LED با میزان روشنایی ۲۲۰۰ انسی لومن بهره برده و برای افرادی که قصد اجرای بازی‌های AAA با رزولوشن ۴K دارند، گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آید. این دستگاه از رزولوشن ۴K UHD (3840 در ۲۱۶۰ پیکسل) پشتیبانی می‌کند و نسبت ابعاد آن ۱۶:۹ می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و سرعت پاسخگویی ۸.۳ میلی‌ثانیه‌ای آن اشاره کرد.

پروژکتور گیمینگ BenQ X500i

X500i همچنین از نسبت کنتراست ۶۰۰،۰۰۰:۱ و عمق رنگ ۳۰ بیتی (۱.۰۷ میلیارد رنگ) بهره می‌برد و از فضای رنگ Rec.709 و DCI-P3 به ترتیب تا ۹۵ و ۸۴ درصد پشتیبانی می‌کند. این پروژکتور دارای چندین حالت تصویر از جمله ۳ بعدی، روشن، سینمایی و HDR10 نیز می‌باشد.

لیست درگاه‌های این محصول نیز شامل دو درگاه HDMI، یک درگاه USB A، یک درگاه USB C و یک درگاه RS-232 می‌شود. BenQ در حال حاضر این محصول را با قیمت ۱۶۹۹ دلار در وب‌سایت رسمی خود به فروش گذاشته اما هنوز مشخص نیست که قصد دارد چه زمانی آن را به بازار عرضه کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید