بعد از سه سال وقفه سامسونگ ممکن است یک دستبند هوشمند جدید معرفی کند - تکفارس 
بعد از سه سال وقفه سامسونگ ممکن است یک دستبند هوشمند جدید معرفی کند - تکفارس 
بعد از سه سال وقفه سامسونگ ممکن است یک دستبند هوشمند جدید معرفی کند - تکفارس 

بعد از سه سال وقفه سامسونگ ممکن است یک دستبند هوشمند جدید معرفی کند

افشین نوری
۷ مهر ۱۴۰۲ - 11:20
سامسونگ

مدتی است که سامسونگ دستبند تناسب اندام گلکسی فیت ۲ را معرفی کرده و این شرکت اخیرا تمرکز خود را روی توسعه ساعت‌های هوشمند گذاشته است. اما حالا به نظر می‌رسد که این غول کره‌ای به فکر ارائه یک دستبند تناسب اندام جدید است.

SamMobile گزارش داده است که به‌تازگی یک دستگاه سامسونگ با شماره مدل SM-R390 در FCC ثبت شده است. به نظر می‌رسد این دستگاه یک دستبند تناسب اندام است که احتمالا گلکسی فیت ۳ نام خواهد داشت. تصویر منتشرشده از آن، یک حسگر ضربان قلب در پنل پشت و دو پین برای شارژ را نشان می‌دهد.

سامسونگ

علاوه بر شماره مدل و طراحی، باید منتظر جزئیات بیشتری از این دستبند باشیم. از آنجائیکه گلکسی فیت ۲ در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، انتظارات از فیت ۳ بالا است.

فیت ۲ مجهز به صفحه نمایش ۱.۱ اینچی تمام رنگی AMOLED بود و به نظر می‌رسد فیت ۳ دارای نمایشگر کمی بزرگتر خواهد بود.

گلکسی فیت ۲ همچنین تا عمق ۵۰ متری آب دوام می‌آورد و دارای قابلیت‌هایی مثل مانیتور ضربان قلب، ژیروسکوپ، شتاب سنج، تشخیص خودکار تمرین و پلیش خواب بود. بنابراین انتظار می‌رود که همه این قابلیت‌ها در مدل بعدی فیت به همراه ارتقاهای دیگر عرضه شوند.

در سال های اخیر دستبندهای تناسب اندام تاحدودی متوقف شدند واکثر شرکت‌ها تمرکز خود را روی ساعت های هوشمند گذاشته‌اند. تفاوت اصلی بین ساعت هوشمند و دستبند تناسب اندام در عملکرد آنها نهفته است.

سامسونگ همچنین ممکن است یک دستبند تناسب اندام به نام گلکسی فیت ۳ معرفی کند. امروز شایعاتی درباره این دستگاه منتشر شده است که اطلاعات خوبی درباره زمان عرضه و قیمت آن در اختیار ما قرار می‌دهد. 

براساس این اطلاعات، گلکسی فیت ۳ احتمالا در نیمه اول ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد، ولی اگر هیچ تاخیری در تولید آن وجود نداشته باشد ممکن است حتی زودتر از این تاریخ نیز رونمایی بشود. همچنین قیمت این دستبند حدود ۶۰ دلار خواهد بود.

سامسونگ تاکنون اظهارنظری درباره گلکسی فیت ۳ نکرده است و مشخصات این دستبند هنوز مشخص نیست. آخرین باری که سامسونگ یک دستبند تناسب اندام معرفی کرد سال ۲۰۲۰ بود که گلکسی فیت ۲ را معرفی کرد. این دستگاه دارای باتری ۱۵۹ میلی‌آمپرساعتی بود و با یکبار شارژ تا دو الی سه هفته دوام می‌آورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید