تصویر جدیدی از گلکسی A15 فاش شد - تکفارس 
تصویر جدیدی از گلکسی A15 فاش شد - تکفارس 
تصویر جدیدی از گلکسی A15 فاش شد - تکفارس 

تصویر جدیدی از گلکسی A15 فاش شد

افشین نوری
۷ مهر ۱۴۰۲ - 11:04
گلکسی A15

گوشی گلکسی A15 قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا تصویر جدیدی از آن فاش شده است.

اوایل این ماه، اولین رندرهای این گوشی فاش شد که آن را با سه برآمدگی دوربین مجزا و عمودی در پنل پشتی نشان می‌دادند. امروز یک افشاگر مطرح به نام ایوان بلاس تصویر جدیدی از آن فاش‌ کرده که طراحی پشتی آن را تائید می‌کند.

این افشاگر جزئیات دیگری درباره گلکسی A15 منتشر نکرده است و قبلا نیز اطلاعات زیادی درباره آن فاش نشده بود. ما تاکنون می‌دانیم که این گوشی دارای ابعاد ۱۶۰.۲×۷۶.۸×۸.۴ میلی متر و جک هدفون ۳.۵ میلی متری خواهد بود.

گلکسی A15

سایر چیزهایی که در تصویر دیده می‌شود شامل یک پورت USB-C در پایین، یک قاب مسطح، یک دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست، جایی که که به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت نیز در آنجا قرار دارد. این گوشی ظاهرا دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با بریدگی U شکل خواهد بود.

گلکسی A15 جانشین A14 خواهد شد که با قابلیت ۵G، صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی ۹۰ هرتزی LCD، تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ یا دایمنسیتی ۷۰۰ ، سه گزینه رم ۴/۶/۸ گیگابایتی، حافظه ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی، سه دوربین در پنل پشتی (۵۰ مگاپیکسل اصلی، ۲ مگاپیکسل ماکرو، ۲ مگاپیکسل عمق‌سنج)، یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سیمی ۱۵ وات معرفی شد. لذا امیدواریم که A15 نسبت به این گوشی ارتقاهای خوبی داشته باشد.

اخیرا نیز تصاویر واقعی گوشی اقتصادی گلکسی A05 به بیرون درز پیدا کرده بود. طبق این تصاویر، گلکسی A05 از بدنه‌ی براق بهره برده و از این رو می‌توان مطمئن بود که رد اثر انگشت به راحتی روی آن باقی می‌ماند. این گوشی همچنین به نمایشگر اینفینیتی U مجهز شده اما در حال حاضر جزئیات بیشتری از نمایشگر آن در دسترس نیست. گلکسی A05 دارای دو دوربین و یک فلش ال ای دی در قسمت پشتی نیز می‌باشد.

این گوشی احتمالاً مجهز به تراشه هلیو G85 مدیاتک خواهد بود و اخیرا در لیست گیک‌بنچ نیز به آن اشاره شده بود. طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی A05 از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی HD+ در کنار ۴/۶ گیگابایت رم، ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، سنسور اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. این گوشی همچنین از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید