پیدا شدن Raspberry Pi در داخل اسکوترهای رهاشده در سیاتل - تکفارس 
پیدا شدن Raspberry Pi در داخل اسکوترهای رهاشده در سیاتل - تکفارس 
پیدا شدن Raspberry Pi در داخل اسکوترهای رهاشده در سیاتل - تکفارس 

پیدا شدن Raspberry Pi در داخل اسکوترهای رهاشده در سیاتل

افشین نوری
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - 19:55
Raspberry Pi 4B

این روزها شرکت‌های زیادی اقدام به اجاره دادن اسکوتر در نقاط مختلف جهان می‌کنند، اما شرکت Spin یکی از شرکت‌هایی است که در سیاتل آمریکا به کار خود پایان داد و اسکوترهای این شرکت در نقاط مختلف شهر پیدا می‌شودند. حالا با کالبد شکافی این اسکوترها مشخص شده که در داخل آن‌ها یک سخت‌افزار کوچک Raspberry Pi 4B وجود دارد.

این موضوع حالا در شبکه‌های اجتماعی بازتاب پیدا کرده است و علاقمندان به Pi می‌خواهند به سیاتل بروند و از نظر قانونی اگر اسکوتر رهاشده‌ای را پیدا کنند می‌توانند سخت‌افزار Pi داخل آن را برای خودشان بردارند. هنوز مشخص نیست که آیا Spin برنامه‌‌ای برای بازیابی اسکوترهای باقی‌مانده خود دارد یا نه.

شرکت Spin در سال ۲۰۲۱ چهارمین شرکت برتر اجاره اسکوتر در سیاتل بود. با این حال، این شرکت اخیرا مجوز خود را تمدید نکرد و هدفش از این کار آن بود که تمرکز خود را روی بازارهای دیگر بگذارد. به همین خاطر، اسکوترهای این شرکت دست‌نخورده رها شده‌اند.

هنوز مشخص نیست که سخت‌افزار کوچک Raspberry Pi 4 Bs برای چه منظوری در داخل اسکوترهای Spin تعبیه شده است. این سخت‌افزار برای یک اسکوتر برقی، سخت‌افزار بسیار قدرتمندی است و شاید یک سخت‌افزار کوچکتر مانند Raspberry Pi Zero کافی بود.

حالا ساکنان سیاتل و شهرهای اطراف آن به دنبال پیدا کردن این اسکوترها برای به دست آوردن سخت افزار Pi 4 هستند. به هر حال، یافتن سخت‌افزاری مثل Pi 4 در داخل یک اسکوتر رهاشده می‌تواند بسیار جذاب باشد.

منبع: Tomshardware

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید