نسخه وب گوگل فوتوز با قابلیت‌های ویرایش پیشرفته و جدید به‌روزرسانی شد - تکفارس 
نسخه وب گوگل فوتوز با قابلیت‌های ویرایش پیشرفته و جدید به‌روزرسانی شد - تکفارس 
نسخه وب گوگل فوتوز با قابلیت‌های ویرایش پیشرفته و جدید به‌روزرسانی شد - تکفارس 

نسخه وب گوگل فوتوز با قابلیت‌های ویرایش پیشرفته و جدید به‌روزرسانی شد

افشین نوری
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - 11:40
گوگل فوتوز

گوگل فوتوز یکی از پرکاربردترین سرویس‌های مدیریت و ذخیره‌سازی عکس بر پایه فضای ابری است و یک از ویژگی‌های خوب آن امکان ویرایش عکس‌ها با استفاده از ابزارهای مختلف است که به کاربران اجازه بهبود و شخصی‌سازی عکس‌ها را می‌دهد.

گوگل فوتوز گزینه‌های ویرایس متنوعی را ارائه می‌کند که شامل تنظیماتی مثل کراپ کردن، چرخاندن، فیلترها، تنظیم اکسپوژر و تصحیح رنگ می‌شوند. کاربران همچنین می‌تواند از ابزارهای هوش مصنوعی آن مثل Magic Eraser برای بهبود خودکار عکس‌ها و اعمال افکت‌های هنری استفاده کنند.

حالا گوگل ابزارهای ویرایش جدیدی برای نسخه وب گوگل فوتوز ارائه کرده است که ایم قابلیت‌های قبلا فقط برای اپلیکیشن موبایلی آن قابل دسترس بودند. این ابزارهای قدرتمند شامل Portrait Light, Portrait Blur, Dynamic, Color Pop, HDR و Sky می‌شوند. این ابزارهای به کاربران کمک خواهند کرد تا انعطاف بیشتری در ویرایش عکس‌ها داشته باشند.

البته ذکر چند نکته برای استفاده از این قابلیت‌ها لازم است. گوگل گفته است که برای استفاده از برخی از این ابزارها نیاز به عضویت گوگل وان است و همچنین برای داشتن تجربه هنگام کار کردن با این ابزارها بهتر است که کامپیوتر شما مجهز به حداقل ۴ گیگابایت رم باشد و مرورگرتان به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده باشد.

در هر حال، اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقمند به استفاده از ابزارهای ویرایشی گوگل فوتوز روی کامپیوتر خود هستید می‌توانید از امروز به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید