با اپلیکیشن Anura نیازی به مراجعه به پزشک نخواهید داشت - تکفارس 
با اپلیکیشن Anura نیازی به مراجعه به پزشک نخواهید داشت - تکفارس 

با اپلیکیشن Anura نیازی به مراجعه به پزشک نخواهید داشت

مهدی حلوائی
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - 10:21
اپلیکیشن Anura

در دوران شیوع پاندمی کووید ۱۹، بسیاری از افراد برای معالجه‌ی بیماری خود از راه دور با پزشک ارتباط برقرار می‌کردند اما با این وجود امکان بررسی مواردی مانند فشار خون و ضربان قلب برای پزشک وجود نداشت. حالا کمپانی کاندایی Nuralogix قصد دارد تا با اپلیکیشن Anura این مشکل را برطرف کند.

اپلیکیشن Anura، که در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۲۳ رونمایی شد، با ثبت یک ویدیوی سلفی ۳۰ ثانیه‌ای از چهره‌ی کاربر و با کمک ابزاری به نام TOI، اطلاعات مربوط به سلامت افراد را بررسی کرده و جزئیات کاملی را در مورد آن به اشتراک می‌گذارد. در واقع این اپلیکیشن پتانسیل از بین بردن کامل نیاز به مراجعه به پزشک را دارد.

در حال حاضر نسخه‌ی لایت اپلیکیشن Anura در اندروید و آی او اس قابل دانلود و استفاده است. توجه داشته باشید که این نسخه برخلاف نسخه‌ی اصلی، اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و در واقع شرکت سازنده نیز هشدار داده که از آن برای معالجه‌ی بیماری خود استفاده نکنید. با این وجود، Nuralogix به دنبال دریافت تاییدیه از سازمان FDA بوده و ممکن است که در آینده شاهد جایگزینی سیستم‌های پزشکی فعلی توسط این اپلیکیشن باشیم.

منبع: Android Authority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.