مشخصات نمایشگر سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
مشخصات نمایشگر سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
مشخصات نمایشگر سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

مشخصات نمایشگر سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۱۳ دی ۱۴۰۱ - 08:37
سامسونگ گلکسی S23

در حالیکه حدود یک ماه تا زمان معرفی سری گلکسی S23 باقی مانده است شایعات ضد و نقیضی درباره آن وجود دارد و حالا اطلاعاتی درباره نمایشگر مدل‌های مختلف این سری فاش شده است. 

براساس این اطلاعات که توسط یک افشاگر به نام Ahmed Qwaider منتشر شده، مشخصات نمایشگر مدل‌های سری گلکسی S23 به صورت زیر خواهد بود: ‌

  • گلکسی S23 اولترا: نمایشگر ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی ۱ تا ۱۲۰ هرتز
  • گلکسی S23 پلاس: نمایشگر ۶.۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن FHD+  و نرخ نوسازی ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز
  •  گلکسی S23: نمایشگر ۶.۱ اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز

البته این افشاگر بعدا توییت دیگری منتسر کرد و گفت که نرخ نوسازی گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس در محدوده ۲۴ تا ۱۲۰ هرتز خواهد بود و احتمال اینکه به محدوده ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز نیز برسد وجود دارد. به این ترتیب، به نظر می‌رسد که سامسونگ در رابطه با نرخ نوسازی گوشی‌های جدید خود قصد فریب مشتریان را نخواهد داد و اعداد واقعی آن‌ها را اعلام‌ خواهد کرد.

سامسونگ سال گذشته گوشی‌های گلکسی S22 و S22 پلاس را با با نرخ ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز تبلیغ کرد که بعدا مشخص شد محدوده فرکانس نمایشگر آن‌ها ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز بود. 

به هر حال، سامسونگ قصد دارد که سری گلکسی S23 را با ارتقاهای خوبی معرفی کند و شاید امسال به همان محدود ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز برای دو مدل استاندارد و پلاس برسد. افشاگر مذکور همچنین ادعا کرده است که گلکسی S23 اولترا برخلاف مدل گلکسی S22 اولترا از یک نمایشگر تخت استفاده خواهد و امسال خبری از نمایشگر خمیده برای آن نخواهد بود. با این‌حال، افشاگر دیگری به نام آیس یونیورس گفته این که این‌کوشی کاملا تخت نخواهد بود و خمیدگی جزئی در لبه‌های نمایشگر خود خواهد داشت.  

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم‌ که این شایعات تا چه حد درست خواهند بود ‌و سامسونگ در نهایت سری گلکسی S23 خود را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند. 

منبع: Notebookchek

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید