فاش شد: گلکسی S23 اولترا عکس های فوق العاده ای در زمان شب خواهد گرفت - تکفارس 
فاش شد: گلکسی S23 اولترا عکس های فوق العاده ای در زمان شب خواهد گرفت - تکفارس 

فاش شد: گلکسی S23 اولترا عکس های فوق العاده ای در زمان شب خواهد گرفت

افشین نوری
۱۲ دی ۱۴۰۱ - 09:01
گلکسی S23 اولترا

سری گلکسی S23 قرار است در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا در ماه فوریه معرفی شود و حالا تصاویری از قابلیت‌های عکاسی مدل گلکسی S23 اولترا فاش شده است. 

در حالیکه گفته می‌شود سامسونگ سری گلکسی S23 را به همراه لپ تاپ گلکسی بوک در تاریخ ۱ فوریه رونمایی خواهد شد، شایعات زیادی درباره مشخصات و قابلیت‌های آن‌ها وجود دارد. امروز نیز یک افشاگر مطرح به نام آیس یونیورس اطلاعاتی از قابلیت‌های دوربین گلکسی S23 اولترا منتشر کرده است. 

به گفته این افشاگر، گلکسی S23 اولترا از یک قابلیت عکاسی در شب ویژه به نام Night Vision بهره خواهد برد که‌ عکس‌های فوق‌العاده‌ای را در محیط‌های کم نور و زمان شب ثبت خواهد کرد. این قابلیت در واقع همان حالت شب خواهد بود، اما ظاهرا بهبودهای خوبی در آن صورت خواهد گرفت که همین موضوع باعث هیجان آیس یونیورس شده است.  

فاش شد: گلکسی S23 اولترا عکس های فوق العاده ای در زمان شب خواهد گرفت - تکفارس 

همانطور که می‌دانید گوشی‌های سامسونگ معمولا حالت شب خوبی ندارند و شاید همین موضوع سامسونگ را بر آن داشته است تا با استفاده از فناوری‌هایی که به Image Post-processing معروف هستند کیفیت تصاویر شب گلکسی S23 اولترا را افزایش دهد. 

اگر اطلاعات آیس یونیورس صحت داشته باشند، در این صورت ما شاهد رقابت جذابی بین‌ گوشی‌های گلکشی S3 اولترا با مدل‌هایی مثل آیفون ۱۴ پرو مکس، شیائومی ۱۲S اولترا و ویوو X80 پرو پلاس در بخش عکاسی شب خواهیم بود.  به‌ هر حال، خیلی از کاربران اهمیت ویژه‌ای به عکاسی در محیط‌ها کم نور می‌دهد و این ویژگی می‌توانند بسیار تعیین‌کننده باشد.‌ ‌

اخیرا تصاویر تبلیغاتی گوشی گلکسی S23 اولترا فاش شده بود که تغییرات چندانی را در طراحی آن نسبت به مدل سال قبل نشان نمی‌دادند. اما ظاهرا مدل‌های گلکسی S23 و S23 پلاس تغییراتی در بخش ماژول دوربین خود خواهند داشت و به نظر می‌رسد برخلاف مدل‌های سال گذشته از طراحی بدون ماژول برای دوربین‌های پشت خود بهره خواهند برد. 

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی‌ها درنهایت به چه مشخصاتی معرفی می‌شوند. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید