تصاویر مطبوعاتی گلکسی A34 5G منتشر شد - تکفارس 
تصاویر مطبوعاتی گلکسی A34 5G منتشر شد - تکفارس 

تصاویر مطبوعاتی گلکسی A34 5G منتشر شد

افشین نوری
۹ دی ۱۴۰۱ - 11:59
گلکسی A34

گوشی گلکسی A34 5G سامسونگ ظاهرا است به‌زودی معرفی شود و حالا رندرهای مطبوعاتی این گوشی منتشر شده است که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد. 

این رندرها نشان می‌دهند که گلکسی A34 5G  در رنگ‌های مختلفی عرضه خواهد شد و رنگ‌های مثل گرافیتی، بنفش و نقره‌ای برای آن ارائه خواهد شد. طبق این تصاویر، مدل A34 از یک ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر خود بهره خواهد برد و در پنل پشتی آن سه دوربین با یک فلاش LED وجود خواهد داشت. البته درباره سنسور اثر انگشت هنوز معلوم نیست که این حسگر در کنار گوشی خواهد بود یا در زیر نمایشگر آن. ‌

تصاویر مطبوعاتی گلکسی A34 5G منتشر شد - تکفارس 

در کنار رندرهای امروز، اطلاعاتی نیز درباره مشخصات گلکسی A34 5G  فاش شده است. طبق این اطلاعات، گلکسی A34 مجهز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود. 

اما درباره تراشه این گوشی هنوز اطلاعاتی در دست نیست. مدل قبلی این گوشی یعنی گلکسی A33 از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد و البته نسخه کره‌ای این گوشی مجهز به دایمنسیتی ۱۰۸۰ بود. این اتفاق ممکن است در مورد گلکسی A34 نیز بیفتد. ضمنا این‌ گوشی احتمالا با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. 

تصاویر مطبوعاتی گلکسی A34 5G منتشر شد - تکفارس 

از طرفی، دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۵ وات نیز برای آن پیش‌بینی شده است. 

سامسونگ گوشی‌های دیگری مثل گلکسی A54 5G و گلکسی A14 5G را در نیز در دست تهیه دارد و احتمالا آن‌ها را اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید