توییتر اخراج کارکنان را متوقف و استخدام نیروهای جدید را آغاز کرد - تکفارس 
توییتر اخراج کارکنان را متوقف و استخدام نیروهای جدید را آغاز کرد - تکفارس 

توییتر اخراج کارکنان را متوقف و استخدام نیروهای جدید را آغاز کرد

مهدی حلوائی
۲ آذر ۱۴۰۱ - 07:25
توییتر

بر اساس گزارش وب‌سایت The Verge، ایلان ماسک در جلسه‌ای حضوری به کارکنان باقی‌مانده‌ی توییتر اعلام کرده است که فرآیند تعدیل نیرو در این شرکت به اتمام رسیده و حالا نوبت استخدام نیروهای جدید است. ظاهراً این خبر در روزی که سهام توییتر به دلیل اخراج نیروهای آن با کاهش روبه‌رو شده بود به کارکنان اعلام شده است.

مطالب مرتبط:

ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر نیمی از کارکنان خود را اخراج کرد و چند روز پیش نیز رابین ویلر (Robin Wheeler)، رئیس بخش فروش تبلیغات، و مگی سانی‌ویک (Maggie Suniewick)، نایب رئیس بخش مشارکت‌های توییتر، را به دلیل مخالفت با اخراج گسترده‌ی نیروهای شرکت از کار برکنار کرد. ظاهراً در حال حاضر توییتر روی جذب مهندسین نرم‌افزار تمرکز خواهد کرد.

ماسک در جلسه‌ی یادشده در پاسخ به سوال کارکنان خود اعلام کرد که برنامه‌ای برای انتقال دفتر مرکزی توییتر از سن فرانسیسکو به تگزاس ندارد اما داشتن دفتر مرکزی در هر دو ایالت، کاری منطقی به‌‌نظر می‌رسد. مدیر عامل توییتر به احتمال عدم عرضه‌ی مجدد اشتراک ۷.۹۹ دلاری توییتر بلو تا پیش از پایان ماه جاری میلادی نیز اشاره کرد.

ایلان ماسک مدتی پیش اعلام کرده بود که اشتراک توییتر بلو در تاریخ ۲۹ نوامبر بار دیگر در دسترس قرار می‌گیرد اما ظاهراً حالا از این تصمیم خود صرف نظر کرده است. توییتر همچنین قصد دارد تا با اضافه‌کردن تیک خاکستری و برچسب Official به اکانت سازمان‌ها و چهره‌های مشهور از سوءاستفاده‌ی ترول‌ها جلوگیری کند.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.