ادامه آشفتگی در توییتر؛ رئیس واحد فرانسه این شرکت استعفا داد - تکفارس 
ادامه آشفتگی در توییتر؛ رئیس واحد فرانسه این شرکت استعفا داد - تکفارس 
ادامه آشفتگی در توییتر؛ رئیس واحد فرانسه این شرکت استعفا داد - تکفارس 

ادامه آشفتگی در توییتر؛ رئیس واحد فرانسه این شرکت استعفا داد

افشین نوری
۱ آذر ۱۴۰۱ - 21:06
توییتر

از زمانیکه ماسک توییتر را خریداری کرده است آشفتگی زیادی در مدیریت این شرکت به وجود آمده است بطوریکه تاکنون کارکنان زیادی اخراج شده‌اند و عده‌ زیادی نیز استعفا داده‌اند. 

تعداد کارکنان توییتر در زمان روی کار آمدن ماسک ۷۰۰۰ نفر بود اما حالا به کمتر از ۳۵۰۰ نفر رسیده است و اخراج‌های زیادی نیز در پیش است. امروز نیز یکی  دیگر از مدیران ارشد توییتر به نام Damien Viel که رئیس واحد فرانسه این شرکت بود استعفا داده است و او این خبر را در توییتر خود اعلام کرده است. 

آقای Viel گفته است از اینکه هفت سال در توییتر بوده افتخار می‌کند و او سال‌های خوبی را در این شرکت تجربه کرده است‌. متاسفانه او توضیحات زیادی درباره دلیل استعفای خود نداد ولی به نظر می‌رسد که با ماسک به مشکل برخورده است. 

در حال حاضر، برخی واحد‌های توییتر به خاطر استخراج گسترده فاقد نیرو است و نیویورک تایمز گزارش داده است که ۱۲۰۰ نفر دیگر نیز ظاهرا استعفای خود را تقدیم کرده‌اند‌. هنوز مشخص نیست که با این وضعیت، ماسک چگونه خواهد توانست به اهداف خود برای افزایش توییتر دست یابد. درآمد این شرکت در سه ماهه اخیر فقط ۱.۱۸ میلیارد دلار بوده است که که بسیار کمتر از درآمد ۷ میلیارد دلاری کسب‌ و کار تبلیغات یوتیوب است. 

ماسک ظاهرا قصد دارد خالقان محتوا در یوتیوب را با پرداخت ۱۰ درصد پول بیشتر جذب توییتر کند. او فکر میکند که توییتر ظرفیت‌های زیادی در بخش ویدیو دارد و این موضوع باید به‌طور جدی توسط کارمندان و مهندسان این شرکت پیگری شود تا منابع درآمد توییتر از طریق نمایش تبلیغات در ویدیوها افزایش یابد.  

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم ماسک چه فکرهایی در سر دارد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید