اپل ۵۴۰,۰۰۰ اپلیکیشن را از اپ استور حذف کرد - تکفارس 
اپل ۵۴۰,۰۰۰ اپلیکیشن را از اپ استور حذف کرد - تکفارس 
اپل ۵۴۰,۰۰۰ اپلیکیشن را از اپ استور حذف کرد - تکفارس 

اپل ۵۴۰,۰۰۰ اپلیکیشن را از اپ استور حذف کرد

افشین نوری
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - 07:48
اپل اپ استور

به نظر می رسد اپ استور اپل همچنان به حذف اپلیکیشن‌های نامعتبر ادامه می‌دهد و‌ طبق گزارش جدید موسسه Finbold تعداد اپلیکیشن‌های موجود در این فروشگاه به ۱,۶۴۲,۷۵۹ عدد رسیده است که نسبت به سه ماهه قبلی کاهش ۲۴.۸ درصدی را نشان می‌دهد‌. آخرین باری که تعداد اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور این‌قدر پایین بوده است به سال ۲۰۱۵ با ۱,۶۷۲,۲۷۱ اپلیکیشن برمی‌گردد.  

این گزارش نشان می‌دهد که اپل فقط در سه ماهه سوم امسال تعداد ۵۴۰,۰۰۰ اپلیکیشن را از اپ استور پاک کرده است. با این حال، این فروشگاه بعد از پلی استور گوگل با ۳,۵۵۳,۰۵۰ اپلیکیشن در ردم دوم بیشترین اپلیکیشن قرار گرفته است و آمازون استور نیز با ۴۸۳,۳۲۸ اپلیکیشن در رتبه سوم جای گرفته است. 

اپل چند ماه پیش هشدار داده بود که اپلیکیشن‌هایی که دیگر آپدیت نمی‌شوند را از اپ استور حذف خواهد کرد. حالا این شرکت در حال اجرای همان سیاست است و در سه ماهه قبلی نیز ۴۳۹,۰۰۰ اپلیکیشن را حذف کرده بود. ظاهرا در بین اپلیکیشن‌های حذف شد حدود ۶۵ درصد آن‌ها بیش از دو سال بود که هیچ آپدیتی دریافت نکرده بودند‌ 

طبق گزارش Finbold، هرچه تعداد اپلیکیشن‌های اپ استور اپل کاهش یابد، درآمدهای این شرکت از طریق این پلتفرم نیز کاهش خواهد یافت و در گزارش مالی اخیر اپل نیز این موضوع مشاهده شد‌. البته باید خاطرنشان کنیم که حذف اپلیکیشن‌ها از اپ استور، تاثیری روی نسحه نصب شده آن‌ها روی گوشی‌ها نخواهد گذاشت‌ و ان‌ها همچنان کار خواهند کرد. 

منبع: Appleinsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید