دایمنسیتی ۹۲۰۰ در تست های گرافیکی تراشه A16 اپل را شکست داد - تکفارس 
دایمنسیتی ۹۲۰۰ در تست های گرافیکی تراشه A16 اپل را شکست داد - تکفارس 
دایمنسیتی ۹۲۰۰ در تست های گرافیکی تراشه A16 اپل را شکست داد - تکفارس 

دایمنسیتی ۹۲۰۰ در تست های گرافیکی تراشه A16 اپل را شکست داد

افشین نوری
۹ آبان ۱۴۰۱ - 14:12
دایمنسیتی ۹۲۰۰

مدیاتک قرار است یک تراشه پرچمدار جدید به نام دایمنسیتی ۹۲۰۰ معرفی کند و حالا نتایج بنچمارک آن نشان می‌دهد که عملکرد آن بسیار بهتر از تراشه A16 اپل خواهد بود.

تاکنون شایعاتی زیادی درباره تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ وجود داشته است و‌ گفته می‌سود بهبودهای قابل‌توجهی نسبت به مدل قبلی خود خواهد داشت. تاریخ دقیق معرفی این تراشه هنوز مشخص نیست اما نتایج بنچمارک آن دید بسیار خوبی از عملکرد آن در اختیار ما قرار می‌دهد.‌

براساس اطلاعاتی که وب‌سایت ITHome منتشر کرده است، دایمنسیتی ۹۲۰۰ در داخل گوشی‌های پرچمداری که اواخر امسال و همچنین سال آینده معرفی خواهند شد استفاده خواهد شد. این پردازنده در بنچمارک GFX 1080p Manhattan 3.0 امتیاز ۳۲۸fps و در تست‌های Manhattan 3.1 امتیاز ۲۲۸fps را کسب کرده است که امتیازهای فوق‌العاده‌ای هستند و بالاتر از امتیازهای ۲۸۰fps و ۲۰۰fps تراشه A16 اپل در بنچمارک‌های فوق قرتر دارند‌. این تراشه حتی بالاتر از دایمنستی ۹۰۰۰ پلاس با امتیازهای ۲۲۰fps و ۱۶۰fps و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس با امتیازهای ۲۸۱fps و ۱۸۸fps قرار گرفته است.

دایمنسیتی ۹۲۲۰ احتمالا دارای حداکثر سرعت کلاک ۳.۰۵ گیگاهرتز و سرعت کلاک پایه ۲.۸۵ گیگاهرتز خواهد بود و از واحد گرافیکی Mali G715 بهره خواهد برد. این تراشه اخیرا در بنچمارک انتوتو نیز رویت شده بود که با امتیاز ۱,۲۶۶,۱۰۲ بالاتر از هر تراشه دیگری جای گرفته بود.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که مدیاتک این تراشه را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع:  Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید