تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ در ماه نوامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 
تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ در ماه نوامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 

تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ در ماه نوامبر معرفی خواهد شد

مهدی حلوائی
۶ آبان ۱۴۰۱ - 20:18
دایمنسیتی 9200

هرچند که سامسونگ تراشه‌ی جدیدی از سری اگزینوس را برای رقابت با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ طراحی نکرده اما مدیاتک سعی داشته تا با ساخت تراشه‌های دایمنسیتی ۹۰۰۰ و دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس در بازار تراشه‌های رده‌بالا حضور پررنگی داشته باشد. این شرکت حالا تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰۰ را در دست ساخت دارد که ظاهراً در ماه نوامبر معرفی می‌شود.

یکی از کاربران توییتر به نام Sravan Kundojjala، که گزارش مالی و دیگر اخبار مربوط به شرکت‌های حوزه‌ی تکنولوژی را پوشش می‌دهد، امروز اعلام کرد که مدیاتک تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰۰ را در ماه آینده‌ی میلادی معرفی می‌کند. در حال حاضر هنوز تاریخ دقیق معرفی این تراشه فاش نشده اما گفته می‌شود که مدیاتک از پرچمدار جدید خود تقریباً همزمان با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رونمایی خواهد کرد.

دایمنسیتی 9200

کوالکام مدتی پیش تایید کرد که تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) معرفی می‌کند. این تراشه همانند دایمنسیتی ۹۲۰۰ بر پایه‌ی فرآیند تولید ۴ نانومتری شرکت TSMC طراحی شده و از این رو انتظار می‌رود که عملکرد آن نیز تا حد زیادی مشابه پرچمدار جدید مدیاتک باشد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، دایمنسیتی ۹۲۰۰ در بنچمارک انتوتو (AnTuTu) نمره‌ی بهتری را نسبت به تراشه‌ی M1 اپل دریافت کرده و عملکرد بهتری را به ثبت رسانده است. همچنین گفته می‌شود که اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیز حدود ۲۰ درصد سریع‌تر از پرچمدار قبلی کوالکام بوده و از این رو در سال ۲۰۲۳ شاهد رقابت نزدیکی بین این تراشه و دایمنسیتی ۹۲۰۰ خواهیم بود.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید