گوشی اوپو A98 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در راهست - تکفارس 
گوشی اوپو A98 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در راهست - تکفارس 
گوشی اوپو A98 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در راهست - تکفارس 

گوشی اوپو A98 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در راهست

افشین نوری
۸ آبان ۱۴۰۱ - 12:23
اوپو

اوپو ظاهرا روی یکی از قدرتمندین گوشی‌های سری A خود کار می‌کند که مشخصات بسیار خوبی خواهد داشت‌. نام این گوشی اوپو A98 خواهد بود و امروز اطلاعاتی درباره آن منتشر شده است. 

کانال Digital Chat Station ادعا کرده است که گوشی اوپو A98 دارای بالاترین رزولوشن دوربین و سریع‌ترین شارژ سیمی در بین گوشی‌های سری A اوپو خواهد بود‌. به‌گفته این کانال، اوپو A98 مجهز به یک نمایشگر ۱۳۰ هرتزی با وضوح فول اچ‌دی پلاس خواهد بود و نسبت تصویر به بدنه بسیار بالایی خواهد داشت بطوریکه ضخامت حاشیه پایینی آن فقط ۳.۳ میلیمتر خواهد بود. 

این گوشی همچنین مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G با قابلیت ۵G خواهد بود و مشخصات رم و حافظه آن فعلا معلوم نیست. با این خال انتظار می‌رود پیکره‌بندی‌های مختلفی برای آن ارائه شود تا همه کاربران امکان خرید مدل‌های مختلف آن را داشته باشند. 

از طرف دیگر. اوپو ۹۸ از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و باتری آن ظرفیتی برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت که با سرعت ۶۷ وات شارژ خواهد شد. هنوز مشخصات دوربین سلفی و سایر دوربین‌های این گوشی معلوم نیست. 

به‌گفته کانال DCS، اوپو این‌ گوشی را علاوه بر چین در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که زمان معرفی آن کی خواهد بود. اوپو قرار است در ماه نوامبر امسال سری رنو ۹ را در چین معرفی کند و احتمالا در ماه دسامبر از گوشی‌های Find N2 و Find N Flip رونمایی خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید