نسخه جهانی موتورولا ریزر ۲۰۲۲ معرفی شد - تکفارس 
نسخه جهانی موتورولا ریزر ۲۰۲۲ معرفی شد - تکفارس 
نسخه جهانی موتورولا ریزر ۲۰۲۲ معرفی شد - تکفارس 

نسخه جهانی موتورولا ریزر ۲۰۲۲ معرفی شد

افشین نوری
۳ آبان ۱۴۰۱ - 15:10
موتورولا ریزر ۲۰۲۲

موتورولا سرانجام نسخه جهانی گوشی تاشو ریزر ۲۰۲۲ را معرفی کرد. نسخه چینی این‌ گوشی چند ماه پیش معرفی شد و حالا کسانی که علاقمند به این نوع گوشی‌ها هستند می‌توانند محصول جدید موتورولا را خریداری کنند‌.

 طراحی موتورولا ریزر ۲۰۲۲ شبیه به گلکسی زد فلیپ ۴ است و به‌طور عمودی تا می‌شود. موتورولا گفته است که نمایشگر اصلی این گوشی دارای استاندارد سینماتیک است و به این ترتیب ما با یک گوشی عالی برای پخش محتواهای ویدیویی روبه‌رو خواهیم بود‌. مزیت دیگر این گوشی آن است که از قابلیت Flex View پشتیبانی می‌کند و به‌طور خودکار در هر زاویه‌ای خم خواهد شد‌.

موتورولا ریزر ۲۰۲۲

ریزر ۲۰۲۲ اولین گوشی تاشو فلیپ دنیاست که از پیشرفته‌ترین دوربین استفاده کرده است. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است که به‌لطف فناوری Ultra Pixel عملکرد فوق‌العاده‌ای در محیط‌های کم‌نور خواهد داشت. سایر دوربین‌های این گوشی شامل یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می‌شوند‌. شما با دوربین اصلی ریزر ۲۰۲۲ قادر به فیلمبرداری ۸K خواهید بود.

ظرفیت باتری نسخه جهانی این گوشی ۲۵ درصد افزایش یافته و به ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت رسیده است و فناوری شارژ آن از نوع ۳۰ وات TurboPower است. سایر قابلیت‌های این گوشی مشابه نسخه چینی است و همچنین باید به فناوری صوتی دالبی اتموس، استاندارد ضدآب IP52 و اتصال ۵G اشاره کرد. 

نسخه جهانی ریزر ۲۰۲۲ به قیمت ۱۱۹۹ یورو (۱۱۸۳ دلار) فروخته خواهد شد و شما فقط به یک رنگ مشکی و یک ترکیب حافظه ۸/۲۵۶ گیگابایت دسترسی خواهید داشت. فروش این گوشی از امروز در اروپا شروع شده است.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید