رویداد معرفی موتو ریزر ۲۰۲۲ و موتو X30 پرو ‌کنسل شد - تکفارس 
رویداد معرفی موتو ریزر ۲۰۲۲ و موتو X30 پرو ‌کنسل شد - تکفارس 

رویداد معرفی موتو ریزر ۲۰۲۲ و موتو X30 پرو ‌کنسل شد

افشین نوری
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - 19:07
رویداد معرفی موتو ریزر ۲۰۲۲ و موتو X30 پرو ‌کنسل شد - تکفارس 

امروز قرار بود موتورولا با برگزاری یک رویداد بزرگ از گوشی‌‌های موتو ریزر ۲۰۲۲ و موتو X30 پرو ‌رونمایی کند، اما حالا مدیر روابط عمومی این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که  رویداد امروز کنسل شده است. هنوز دلیل لغو ‌این رویداد مشخص نیست.

طبق شایعات، موتو X30 پرو اولین گوشی دنیا با یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود و موتو ریزر ۲۰۲۲ نیز جدیدترین گوشی تاشو لنوو با مشخصات بهبودیافته خواهد بود. 

موتو X30 پرو ظاهرا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهد از از سرعت شارژ ۱۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. ضمنا دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی این گوشی یک سنسور با سایز ۲/۱.۲۲ اینچ خواهد بود که با یک لنز ۸۵ میلیمتری همراه خواهد شد. در کنار این دوربین، دو دوربین ۵۰ و ۱۲ مگاپیکسلی نیز وجود خواهد داشت.‌ از طرفی، نمایشگر موتو X30 پرو یک پنل ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز خواهد بود. 

اما در مورد گوشی موتورولا ریزر ۲۰۲۲ باید بگوییم که این گوشی هم مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهد بود. دوربین‌های پشت این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سایز ۱/۱.۵ اینچ‌ و یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهند بود. دوربین سلفی آن نیز احتمالا یک‌ سنسور ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود که در بالای یک نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی با رزولوشن FHD+ قرار خواهد داشت. نمایشگر خارجی این گوشی هم ۳ اینچی خواهد بود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید