موتورولا ریزر ۲۰۲۲ با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد - تکفارس 
موتورولا ریزر ۲۰۲۲ با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد - تکفارس 

موتورولا ریزر ۲۰۲۲ با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - 14:38
موتورولا ریزر 2022

موتورولا سرانجام از گوشی‌ تاشوی جدید خود با نام ریزر ۲۰۲۲ رونمایی کرد. این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و نمایشگر اولد ۱۴۴ هرتزی بهره برده و به حسگر اثر انگشت کناری و یک نمایشگر جانبی مجهز شده است.

نمایشگر موتورولا ریزر ۲۰۲۲ از نوع اولد پلاستیکی بوده و از وضوح +FHD، عمق رنگ ۱۰ بیتی، +HDR10 و فناوری تنظیم نور DC پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از یک نمایشگر جانبی ۲.۷ اینچی برخوردار بوده که امکان بررسی پیام‌ها و همچنین اجرای بازی‌ها را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. ترکیب دوربین‌های این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود.

موتورولا ریزر 2022

موتورولا در جدیدترین گوشی تاشوی خود از ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی UFS 3.1 استفاده کرده و این محصول را به همراه رابط کاربری MyUI 4 (مبتنی اندروید ۱۲) به بازار عرضه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های موتورولا ریزر ۲۰۲۲ می‌توان به باتری ۳.۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی و اتصالات ۵G، وای‌فای ۶E، بلوتوث ۵.۲، GPS، درگاه USB-C و NFC اشاره کرد.

موتورولا ریزر 2022

نسخه‌ی پایه‌ی موتورولا ریزر ۲۰۲۲ با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸ گیگابایتی با قیمت ۵،۹۹ یوان (۸۹۰ دلار) در دسترس قرار می‌گیرد و نسخه‌های دیگر آن نیز با ۱۲/۸ گیگابایت رم و ۵۱۲/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به‌ترتیب با قیمت ۶،۴۹۹ یوان (۹۶۴ دلار) و ۷،۲۹۹ یوان (۱،۰۸۳ دلار) به بازار عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود که این محصول در ماه‌های آینده روانه‌ی بازار شود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید