تیزر رسمی موتورولا ریزر ۲۰۲۲ منتشر شد - تکفارس 
تیزر رسمی موتورولا ریزر ۲۰۲۲ منتشر شد - تکفارس 

تیزر رسمی موتورولا ریزر ۲۰۲۲ منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - 08:12
موتورولا ریزر 2022

در حالی که موتورولا هنوز تاریخ عرضه‌ی گوشی تاشوی ریزر ۲۰۲۲ را اعلام نکرده است اما این شرکت تا به حال برخی جزئیات در خصوص این گوشی را به اشتراک گذاشته و حالا امروز نیز نمایشگر اصلی و مشخصات دوربین‌ اصلی این تاشوی جدید را فاش کرده است.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ریزر ۲۰۲۲ از لولای مشابه پرچمدار قبلی موتورولا بهره برده و نمایشگر آن برخلاف گوشی‌‌های سری گلکسی زد سامسونگ از دو نقطه تا می‌شود. موتورولا همچنین تایید کرده است که این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. گفته می‌شود که ریزر ۲۰۲۲ به یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی نیز مجهز خواهد شد.

موتورولا ریزر 2022

ریزر ۲۰۲۲ به‌تازگی موفق به دریافت تاییدیه‌ی TENNA شده و این وب‌سایت برخی از اطلاعات مربوط به تاشوی جدید موتورولا را فاش کرده است. بر اساس اطلاعات منتشرشده در TENNA، ریزر ۲۰۲۲ پس از تاشدن دارای ابعاد ۱۶۹ در ۷۹ در ۷.۶ بوده و وزن آن نیز ۲۰۰ گرم است. این گوشی همچنین از نمایشگر اصلی ۶.۶۷ اینچی با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و نمایشگر جانبی ۲.۶۵ اینچی با وضوح ۸۰۰ در ۵۷۳ پیکسل بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های فاش‌شده‌ی موتورولا ریزر ۲۰۲۲ می‌توان به باتری ۳،۳۲۰ میلی‌آمپرساعتی، ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۱۲ و ۵۱۲/۱۸ گیگابایتی و همچنین ترکیب رنگ‌بندی مشکی، آبی، سبز، خاکستری، طلایی، قرمز، نقره‌ای و سفید اشاره کرد. قرار است که موتورولا این گوشی را در تاریخ ۱۱ مرداد به همراه موتو X30 پرو معرفی کند.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید