یکی از مهمترین قابلیت های یوتیوب برای iOS  عرضه شد - تکفارس 
یکی از مهمترین قابلیت های یوتیوب برای iOS  عرضه شد - تکفارس 
یکی از مهمترین قابلیت های یوتیوب برای iOS  عرضه شد - تکفارس 

یکی از مهمترین قابلیت های یوتیوب برای iOS عرضه شد

افشین نوری
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - 09:02
۱۰ ویژگی کاربردی یوتیوب

یوتیوب در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تماشای ویدیوست و گوگل سعی گرده تاکنون قابلیت‌های مختلفی را بذای آن عرضه کند تا مخاطبان خود را حفظ کند. 

البته به نظر می‌رسد که تعداد کاربران اپلیکیشن یوتیوب بیشتر از وب‌سایت اصلی آن باشد و به همین‌خاطر همه تلاش مهندسان گوگل این است که تمرکز خود را روی اپلیکیشن‌های اندروید و iOS یوتیوب بگذارند و به‌طور مرتب آن را به‌روزرسانی کنند.

حالا یکی از قابلیت‌های مهمی که اکثر کاربران یوتیوب به آن نیاز دارند برای نسخه iOS و iPadOS عرضه شده است. این قابلیت چیزی نیست جز ویجت یوتیوب که می‌تواند به کاربران در دسترسی سریع به یوتیوب کمک کند. 

همانطور که می‌دانید ویجت‌ها تبدیل به بخش مهمی از کاربرد روزانه گوش‌های هوشمند شده‌اند و شما بدون اینکه نیازی به جستجو و باز کردن یک اپلیکیشن داشته باشید، بلافاصله به آن دسترسی داشته باشید. 

برای این منظور، گوگل دو ویجت جدید برای نسخه‌های iOS و iPadOS یوتیوب عرضه کرده است که شما از ان‌ها می‌توانید روی گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد خود استفاده کنید.

یکی از مهمترین قابلیت های یوتیوب برای iOS  عرضه شد - تکفارس 

یکی از این ویجت‌ها Quick Actions Widget نام دارد که ابعاد ۴ در ۲ دارد و شما با استفاده از آن‌ها خواهید توانست به بخش جستجوی یوتیوب دسترسی داشته باشید. یک آیکون میکروفون نیز در کنار آن وجود دارد که امکان جستجوی صوتی را فراهم خواهد کرد. 

ویجت دوم نیز امکان دسترسی سریع به یوتیوب شورتش را فراهم خواهد کرد. این ویجت کوچکتر از ویجت اول است و سایز ۲ در ۲ دارد. با این حال، هر دو ویجت دارای پس‌زمینه سفید و حالت تاریک هستند که این تم‌ها بسته به سلیقه شما ممکن است تغییر کنند. 

لازم به ذکر است که شما برای استفاده از این ویجت‌ها باید اپلیکیشن یوتیوب خود را آپدیت کنید. بعد از آپدیت کرد، اپلیکیشن را یکبار باز و ببندید. سپس در یک جای خالی صفحه هوم گوشی خود انگشت خود را نگه دارید و در پنجره بازشده که متعلق به ویجت‌ها است ویجت یوتیوب را پیدا خواهید کرد. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید