کاهش درآمد سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ - تکفارس 
کاهش درآمد سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ - تکفارس 
کاهش درآمد سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ - تکفارس 

کاهش درآمد سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲

مهدی حلوائی
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - 13:03
سامسونگ

سامسونگ در دوران شیوع ویروس کرونا نه تنها عملکرد مالی ضعیفی نداشت بلکه موفق شد تا رشد قابل قبولی را نیز به ثبت برساند اما حالا بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند، تراشه‌ و تلویزیون در جهان عملکرد بدی را در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۲ از خود به جا گذاشته است.

مطالب مرتبط:

سود غول فناوری کره‌ای در بین ماه‌های جولای تا سپتامبر ۲۰۲۲ برابر با ۸.۳ میلیارد دلار بوده که نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته افتی ۲۵ درصدی داشته است. معمولاً بیشترین درآمد سامسونگ از بخش تراشه‌سازی این شرکت است و بخش گوشی‌های هوشمند آن نیز از این نظر در رتبه‌ی بعدی قرار می‌گیرد.

سامسونگ

بر اساس پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران بازار گوشی‌های هوشمند، سود سامسونگ از بخش گوشی‌های خود در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۲ با افت ۱۷ درصدی مواجه خواهد شد که بدون شک فروش ضعیف گوشی‌های گلکسی S22 و همچنین گوشی‌های گلکسی زد فولد و فلیپ ۴ یکی از دلایل اصلی این موضوع می‌باشد.

افزایش تورم و حمله‌ی روسیه به اوکراین باعث شد تا ضربه‌ی بزرگی به اقتصاد جهانی وارد شود و همین موضوع موجب کاهش میزان تقاضا برای گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر و سایر محصولات شد. در نتیجه سامسونگ نیز نتوانست تا فروش محصولات خود را به حد انتظار برساند و ظاهراً همین موضوع علت اصلی عملکرد ضعیف این شرکت در سه‌ماهه‌ی اخیر بوده است.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید