اپل برای سرعت بخشیدن به پروژه خودروی Apple Car تیم جدیدی تشکیل داد - تکفارس 
اپل برای سرعت بخشیدن به پروژه خودروی Apple Car تیم جدیدی تشکیل داد - تکفارس 

اپل برای سرعت بخشیدن به پروژه خودروی Apple Car تیم جدیدی تشکیل داد

افشین نوری
۷ مهر ۱۴۰۱ - 15:06
خودروی اپل

اپل در حال توسعه خودروی Apple Car تحت پروژه تایتان است و حالا مینگ چی کو تحلیگر مطرح حوزه فناوری اطلاعات تازه‌ای را درباره این پروژه منتشر کره است.

اپل هنوز به‌طور رسمی وجود Apple Car را تایید نکرده است اما گفته می‌شود این خودرو کاملا خودران خواهد بود و نیاز به رانندگی راننده نخواهد داشت‌ طبق شایعات، اپل از سال ۲۰۱۴ در حال کار روی این پروژه است و به نظر می‌رسد در طول این سال‌ها تغییرات زیادی در طراحی آن داده شده است.

در حال حاضر این پروژه به سرپرستی Bob Mansfield مدیریت می‌شود. مینگ چی کو گفته است که اپل تیم جدیدی برای سرعت بخشیدن به این پروژه تشکیل داده است و برای همین‌ منظور مهندسان جدیدی را استخدام کرده است. طبق شایعات موجود، خودروی خودران اپل در سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد اما به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات موجود در صنعت خودرو این تاریخ به عقب خواهد افتاد‌.

این احتمال هم وجود دارد که اپل برای رسیدن به اهداف خود، با شرکت‌هایی مثل کیا، هیوندای و نیسان همکاری کند. شرکتی مثل شیائومی نیز در حال توسعه خودروی الکتریکی اختصاصی خودش است و همه این اتفاقات نشان می‌دهد که ما به‌زودی شاهد رقابت سختی در این بازار خواهیم بود و باید منتطر بمانیم و ببینیم کدام شرکت‌ها موفق‌تر عمل خواهند کرد.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید