مدیر ارشد پروژه خودروی الکتریکی اپل از این شرکت جدا شد - تکفارس 
مدیر ارشد پروژه خودروی الکتریکی اپل از این شرکت جدا شد - تکفارس 
مدیر ارشد پروژه خودروی الکتریکی اپل از این شرکت جدا شد - تکفارس 

مدیر ارشد پروژه خودروی الکتریکی اپل از این شرکت جدا شد

افشین نوری
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - 11:00
اخراج کارمندان اپل

اپل در حال توسعه اولین خودروی الکتریکی خود به نام اپل کار تحت پروژه تایتان است و حالا به نظر می‌رسد که تغییرات جدیدی در تیم طراحی این پروژه ایجاد شده است. 

بلومبرگ گزارش داده است که Jonathan Sive مسئول طراحی و مهندسی سخت‌افزاری اپل کار از این شرکت جدا شده است که می‌تواند خبر بدی برای اپل باشد. Sive قبل از آنکه به اپل بپیوندد در شرکت‌هایی مثل تسلا، بی‌ام‌و و Waymo مدیر ارشد بوده است.  

با این حال،  اپل علیرغم این تغییر و تحولات به توسعه اپل کار ادامه خواهد داد و احتمالا افراد جدیدی را به این پروژه اضافه خواهد کرد. با وجود این به نظر می‌رسد که رقابت برای جذب مهندسان و مدیران ارشد شرکت‌های دیگر به وج خود رسیده است و رقبای اپل دستمزدهای بالایی را برای آن‌ها پیشنهاد می‌کنند که اکثر ان‌ها از اپل جدا شده‌اند. 

بلومبرگ گفته است که Sive به شرکت Rivian پیوسته است و قرار است به عنوان نایب رییس واحد Vehicle Architecture and Mechanical Integration این شرکت مشغول به کار شود. 

شرکت Rivian تاکنون با مشکلات زیادی در خودروهای خود مواجه بوده است و اخیرا ۱۳۰۰ کامیون برقی خود را به خاطر بروز یک مشکل جمع‌آوری کرده است. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم رقابت اپل با سایر شرکت‌های خودروسازی به کجا ختم می‌شود و کدامیک‌از ان‌ها دیروز این میدان می‌شوند.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید