آیفون ۱۴ پرو مکس احتمالاً رکورددار بنچمارک انتوتو خواهد شد - تکفارس 
آیفون ۱۴ پرو مکس احتمالاً رکورددار بنچمارک انتوتو خواهد شد - تکفارس 
آیفون ۱۴ پرو مکس احتمالاً رکورددار بنچمارک انتوتو خواهد شد - تکفارس 

آیفون ۱۴ پرو مکس احتمالاً رکورددار بنچمارک انتوتو خواهد شد

افشین نوری
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - 09:23
آیفون 14

اپل به تازگی از سری آیفون ۱۴ رونمایی کرد و حالا خیلی‌ها منتظرند ببینند عملکرد گوشی‌های این سری در دنیای واقعی چگونه خواهد بود‌.

اپل امسال مدل‌های آیفون ۱۴ پرو را با تراشه A16 و مدل‌های غیر پرو آیفون ۱۴ را با تراشه A15 معرفی کرد که این روش برای اولین بار اتفاق می‌افتاد. مینگ چی کو قبلا گفته بود که اپل ممکن است تراشه امسال A15 را با نام A15 پلاس یا A16 ارائه کند و تراشه A16 را با نام A16 پرو عرضه کند. البته این موضوع اتفاق نیفتاد و حالا یک افشاگر مطرح به نام iHacktu پیش‌بینی کرده است که آیفون ۱۴ پرو مکس با تراشه A16 بهترین عملکرد را در بنچمارک انتوتو به دست خواهد آورد.

به گفته این افشاگر، عملکرد آیفون ۱۴ پرو مکس به‌قدری قدرتمند خواهد بود که نتایج آن در انتوتو در حد نتایج نسل پنجم آیپد پرو خواهد بود. این افشاگر امتیاز کلی ۹۵۰,۰۰۰ را برای این گوشی پیش‌بینی کرده است که ۱۴ درصد بیشتر امتیاز آیفون ۱۳ پرو مکس خواهد بود. iHacktu همچنین پیش‌بینی کرده است که امتیاز این گوشی در بنچمارک گیگ‌بنچ ۱,۲۰۰,۰۰۰ بشود.

آیفون ۱۴

بنابراین ادعای این وب‌سایت درست باشد در این صورت آیفون ۱۴ پرو مکس بهترین گوشی هوشمند ۲۰۲۲ خواهد شد و حتی می‌تواند عملکردی نزدیک به تبلت آیپد پرو ۵ اپل با تراشه M1 داشته باشد.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که خریداران این گوشی چقدر از عملکرد آن راضی خواهند بود.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید