شیائومی رابط کاربری MIUI 13 را برای ۵ گوشی قدیمی تر خود عرضه کرد - تکفارس 
شیائومی رابط کاربری MIUI 13 را برای ۵ گوشی قدیمی تر خود عرضه کرد - تکفارس 
شیائومی رابط کاربری MIUI 13 را برای ۵ گوشی قدیمی تر خود عرضه کرد - تکفارس 

شیائومی رابط کاربری MIUI 13 را برای ۵ گوشی قدیمی تر خود عرضه کرد

افشین نوری
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - 18:57
MIUI 13

شیائومی به‌طور پیوسته در حال به‌روزرسانی گوشی‌های خود به رابط کاربری MIUI 13 است و  الان نیز در حال کار روی رابط کاربری MIUI 14 می‌باشد. اما خبر مهم‌تر اینکه این شرکت قصد دارد برای گوشی‌های قدیمی‌تر خود نیز رابط کاربری MIUI 13 را عرضه کند و این موضوع می‌تواند خبر خوبی برای علاقمندان شیائومی باشد.

وب‌سایت Xiaomiui گزارش داده است که ۵ گوشی قدیمی شیائومی شروع به دریافت MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۲ کرده‌اند و در طول چند روز آینده آن را دریافت خواهند کرد.
این گوشی‌ها شامل چهار مدل ردمی و یک مدل پوکو می‌شوند که اسامی آن‌ها به صورت زیر است:

  • Redmi 9T
  • Redmi 9T NFC
  • Redmi Note 9 Pro
  • Redmi Note 9S
  • POCO X3 NFC

این گوشی‌ها نسخه جهانی  را دریافت خواهند کرد و شامل قابلیت‌‌های جدید و رفع باگ‌های قدیمی خواهد شد. اگر شما نیز یکی از این گوشی‌ها را دارید و هنوز آپدیت مذکور را دریافت نکرده‌اید باید کمی مننظر بمانید چون این به‌روزرسانی به‌تدریج در حال انجام است. برای دریافت و نصب آپدیت MIUI 13  روی گوشی‌های خود می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

به بخش تنطیمات گوشی خود مراجعه کنید و در بخش About Phone روی گزینه MIUI version ضربه بزنید تا دریافت آپدیت مورد بررسی قرار بگیرد. اگر چیزی برایتان نیاورد از منوی سه نقطه گزینه Update Settings را انتخاب کنید و در آنجا گزینه Receive updates sooner را انتخاب کنید تا هر چه زودتر آپدیت جدید را دریافت کنید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید