شیائومی یک برند جدید برای علاقمندان فناوری معرفی می کند - تکفارس 
شیائومی یک برند جدید برای علاقمندان فناوری معرفی می کند - تکفارس 
شیائومی یک برند جدید برای علاقمندان فناوری معرفی می کند - تکفارس 

شیائومی یک برند جدید برای علاقمندان فناوری معرفی می کند

افشین نوری
۲ شهریور ۱۴۰۱ - 09:10
شیائومی

شیائومی یکی از شرکت‌هایی است که اتکای زیادی به برندهای فرعی خود مثل پوکو و ردمی دارد و حالا طبق یک گزارش جدید این شرکت قصد دارد یک برند فرعی دیگر یا یک سری جدید از دستگاه‌ها را راه‌اندازی بکند.‌ ظاهرا بازار هدف این برند جدید، علاقمندان و مشتاقان فناوری خواهد بود. این برند همچنین ممکن است شامل گوشی‌هایی با نسخه خام اندروید باشد. 

وب‌سایت Mobile Indian گزارش داده است که شیائومی برنامه‌هایی برای ایجاد یک برند جدید که شامل محصولات جدیدی خواهد بود دارد و نام آن هنوز مشخص نیست. 

به گفته این وب‌سایت، گوشی‌های برند مذکور مجهز به تراشه‌های سری ۷۰۰ کوالکام خواهند بود و‌ نسخه خام اندروید را با کمترین قابلیت شخصی‌سازی اجرا خواهند کرد. این گوشی‌ها ظاهر سه سال آپدیت اندروید و چهار سال آپدیت امنیتی را دریافت خواهند کرد.‌

در رابطه با قیمت این گوشی‌ها نیز وب‌سایت مذکور گفته است که قیمت آن‌ها بین ۱۸۸ تا ۳۱۳ دلار خواهد بود. نکته جالب اینکه اکثر مدل‌های پوکو و ردمی نیز در این رده قیمتی قرار دارند. البته تفاوت آن‌ها در این خواهد بود که گوشی‌های برند جدید در داخل کشور هند تولید خواهند شد. 

شیائومی معتقد است که با کاهش محبوبیت گوشی‌های وان پلاس و پیکسل در هند می‌تواند جای آن‌ها را بگیرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شرکت درنهایت چه فکرهایی در سر دارد و آیا برند جدید آن موفق خواهد بود یا نه.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید