تصویر واقعی گلکسی A04s فاش شد - تکفارس 
تصویر واقعی گلکسی A04s فاش شد - تکفارس 
تصویر واقعی گلکسی A04s فاش شد - تکفارس 

تصویر واقعی گلکسی A04s فاش شد

افشین نوری
۶ مرداد ۱۴۰۱ - 17:51
گلکسی A04s

سامسونگ قرار است از گوشی گلکسی A04s رونمایی کند و حالا در آستانه این رویداد تصویر واقعی این‌ گوشی فاش شده است که در ادامه ملاحظه می‌کنید. 

این تصویر را وب‌سایت ۹۱Mobiles منتشر کرده است و طراحی کامل گلکسی A04s را می‌توان در آن مشاهده کرد. ما در این تصویر می‌توانیم ماژول دوربین پشت و‌ درگاه‌های این گوشی را مشاهده کنیم. طبق برخی گزارش‌ها، سامسونگ هم‌اکنون تولید این گوشی اقتصادی را با شماره مدل SM-A047 در کشور هند آغاز کرده است.

گلکسی A04s

به نظر می‌رسد پنل پشت گلکسی A04s از جنس پلاستیک با الگوی بافتی خواهد بود و دکمه پاور گوشی در لبه سمت راست آن قرار خواهد داشت. ناچ این گوشی نیز از نوع قطره‌ای خواهد بود که در تصویر مشاهده می‌کنید. سایر مشخصات A04s شامل سیستم ‌دوربین سه‌گانه، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و یک درگاه USB Type C برای شارژ و انتقال اطلاعات خواهد بود. 

طبق شایعات موجود، گلکسی A04s مجهز به تراشه اگزینوس ۸۵۰ و ۳ گیگابایت رم خواهد بود و سیستم عامل اندروید ۱۲ را روی خود اجرا خواهد کرد. همچنین ‌نمایشگر این ‌گوشی از نوع LCD و سرعت شارژ آن ۱۵ وات خواهد بود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ درنهایت این‌گوشی را با چه مشخصاتی معرفی خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید