گوشی‌های اندرویدی به‌زودی پر از تبلیغات می شوند - تکفارس 
گوشی‌های اندرویدی به‌زودی پر از تبلیغات می شوند - تکفارس 
گوشی‌های اندرویدی به‌زودی پر از تبلیغات می شوند - تکفارس 

گوشی‌های اندرویدی به‌زودی پر از تبلیغات می شوند

افشین نوری
۱۵ تیر ۱۴۰۱ - 17:34
Android 14

گوشی‌های اندرویدی ممکن است به‌طور پیش‌فرض اپلیکیشن Glance را روی خودشان داشته باشند که‌ به‌طور خودکار در لاک اسکرین گوشی‌ها تبلیغات پخش خواهد کرد. 

وب‌سایت تک‌گرانچ گزارش داده است که برخی شرکت‌ها قصد دارند اپلیکیشنی به نام Glance را روی گوشی‌های خودشان نصب کنند که باعث نمایش تبلیعات به‌طور پویا خواهد شد و این موضوع می‌تواند خبر بدی برای خریداران گوشی‌ها باشد. 

ظاهرا شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند طبق قراردادی که با اپراتورها خواهند بست این قابلیت را ارائه خواهند کرد و اساسا نمایش تبلیغات فقط یکی از آیتم‌هایی خواهد بود که به‌طور پویا در لاک اسکرین گوشی‌ها نمایش داده خواهد شد.  

اپلیکیشن Glance در اصل برای ایجاد لاک اسکرین پویا کاربرد دارد و حالا شرکت‌ها سازنده قصد دارند این اپلیکیشن را به‌طور پیش‌فرض روی گوشی‌های خود نصب کنند و علاوه بر نمایش خودکار اخبار، عکس‌ها و والپیپرها، تبلیغات را نیز در کنار آن‌ها نمایش دهند. 

هنوز جزئیات بیشتری از این قابلیت در دسترس نیست و معلوم نیست که چه گوشی‌هایی آن را ارائه خواهند کرد. اپلیکیشن Glance متعلق به شرکت InMobi Group است که ارزش آن اکنون ۲ میلیارد دلار است. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم‌ این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد و واکنش خریداران نسبت به آن چه خواهد بود. نظر شما درباره‌ این موضوع چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید