تعداد کاربران مرورگر سافاری به بیش از ۱ میلیارد نفر رسید - تکفارس 
تعداد کاربران مرورگر سافاری به بیش از ۱ میلیارد نفر رسید - تکفارس 
تعداد کاربران مرورگر سافاری به بیش از ۱ میلیارد نفر رسید - تکفارس 

تعداد کاربران مرورگر سافاری به بیش از ۱ میلیارد نفر رسید

مهدی حلوائی
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - 22:52
سافاری

مرورگر سافاری شرکت اپل حالا توسط بیش از ۱ میلیارد کاربر مورد استفاده قرار گرفته است. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی AtlasVPN، تعداد کاربران سافاری به ۱,۰۰۶,۲۳۲,۸۷۹ رسیده و این مرورگر پس از کروم بیشترین میزان استفاده را در بین مرورگرهای موجود داشته است.

شرکت AtlasVPN با استفاده از آمار منتشرشده توسط Internet World Stats از میزان استفاده‌ی کاربران از اینترنت و همچنین بررسی اطلاعات منتشرشده توسط GlobalStats از سهم بازار سافاری در ماه آپریل، جدول زیر را منتشر کرده است. البته آمار منتشرشده توسط Internet World Stat مربوط به تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ است و ممکن است که این آمار دقت لازم را نداشته باشند.

سهم بازار مرورگرها

بر اساس این گزارش، مرورگر کروم با ۳.۳ میلیارد کاربر در رتبه‌ی اول لیست محبوب‌ترین مرورگرها قرار دارد و مرورگرهای اج، فایرفاکس و سامسونگ اینترنت نیز به ترتیب با ۲۱۲.۷ میلیون، ۱۷۹ میلیون و ۱۴۹.۷ میلیون کاربر جایگاه‌های سوم تا پنجم این لیست را به خود اختصاص داده‌اند. این آمار در حالی منتشر شده که بر اساس گزارش‌های قبلی، مرورگر اج در ماه می موفق شده بود تا با عبور از سافاری به رتبه‌ی دوم محبوب‌ترین مرورگرهای دسکتاپ برسد.

نظر شما در مورد سافاری چیست؟ به‌‌نظر شما اپل باید چه قابلیت‌هایی را به این مرورگر اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: AppleInsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید