تصاویری از طراحی جدید گوگل ور او اس ۳ فاش شد - تکفارس 
تصاویری از طراحی جدید گوگل ور او اس ۳ فاش شد - تکفارس 
تصاویری از طراحی جدید گوگل ور او اس ۳ فاش شد - تکفارس 

تصاویری از طراحی جدید گوگل ور او اس ۳ فاش شد

مهدی حلوائی
۲ فروردین ۱۴۰۱ - 18:57
ور او اس 3

قرار است که سامسونگ در ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ از سیستم‌عامل ور او اس ۳ شرکت گوگل استفاده کند اما تا به حال اطلاعات رسمی چندانی از این سیستم‌عامل منتشر نشده و بیشتر اخبار مربوط به آن در حد گمانه‌زنی بوده است. حالا امروز تصاویری از طراحی جدید این سیستم‌عامل منتشر شده که می‌توانید آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید.

بر اساس تصاویر منتشرشده، گوگل در ور او اس ۳ از طراحی مشابه سیستم‌عامل اندروید ۱۲ استفاده کرده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که تصویر مربوط به گام‌شمار این سیستم‌عامل نیز به ادغام آن با فیت بیت (FitBit) اشاره دارد. این موضوع در تصاویر تبلیغاتی ساعت گوگل پیکسل واچ نیز مشاهده شده بود اما در حال حاضر این ساعت هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است.

تصاویر بعدی مربوط به اپلیکیشن Messages می‌باشد. این اپلیکیشن شامل آواتار، نام و آخرین پیام‌های دریافتی کاربر می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند گفت‌و‌گوی جدیدی را از صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن آغاز کرده و به آخرین پیام‌های خود دسترسی داشته باشند. گفته می‌شود که ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ اولین دستگاهی خواهد بود که به ور او اس ۳ مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که این محصول به همراه گوشی پیکسل ۶a در اردیبهشت‌ماه سال جاری روانه‌ی بازار شود.

نظر شما در مورد سیستم‌عامل ور او اس ۳ چیست؟ به‌نظر شما گوگل باید چه قابلیت‌هایی را به این سیستم‌عامل اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید