اسکرین شات های Wear OS 3 گوگل فاش شد - تکفارس 
اسکرین شات های Wear OS 3 گوگل فاش شد - تکفارس 
اسکرین شات های Wear OS 3 گوگل فاش شد - تکفارس 

اسکرین شات های Wear OS 3 گوگل فاش شد

افشین نوری
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - 07:24
سیستم عامل Wear OS 3

وب‌سایت ۹to5Google تصاویر جدیدی از نسخه استوک سیستم عامل Wear OS 3 فاش کرده است که دید بسیار خوبی درباره این نرم‌افزار در اختیار ما قرار می‌دهد.

در حال حاضر فقطدساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک از Wear OS 3 استفاده می‌کنند، اما از آنجائیکه این سیستم عامل در کنار پوسته One UI اجرا می‌شود، امکان مشاهده و تجربه نسخه استوک Wear OS 3 وجود ندارد. گوگل به احتمال زیاد از این نسخه در ساعت هوشمند گوگل پیکسل خود استفاده خواهد کرد و تصاویر امروز جزئیات آن را به‌خوبی نشان می‌دهند.

سیستم عامل Wear OS 3

ما در تصاویر می‌توانیم ببینیم که دستیار گوگل اسیستنت در نسخه استوک Wear OS 3 طراحی متفاوتی دارد و همچنین امکان نمایش نوتیفیکیشن‌های مربوط به پیام‌‌ها و رویداد‌ها در قسمت تقویم وجود خواهد داشت. ضمنا نحوه نمایش اپلیکیشن‌های یوتیوب، گوگل مسیجز و گوگل پی نیز در نسخه استوک Wear OS 3 متفاوت خواهد بود.

سیستم عامل Wear OS 3

گوگل سال گذشته نسخه پیش نمایش Wear OS 3 را برای توسعه‌دهندگان را منتشر کرده بود که برای اولین بار برخی از ویژگی‌های Wear OS 3 را بدون پوسته One UI سامسونگ نشان می‌داد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که گوگل از نسخه استوک این سیستم عامل را چگونه در ساعت هوشمند خود استفاده خواهد کرد.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید