واتس اپ صفحه اطلاعات تماس کاربران آی او اس را تغییر داد - تکفارس 
واتس اپ صفحه اطلاعات تماس کاربران آی او اس را تغییر داد - تکفارس 
واتس اپ صفحه اطلاعات تماس کاربران آی او اس را تغییر داد - تکفارس 

واتس اپ صفحه اطلاعات تماس کاربران آی او اس را تغییر داد

افشین نوری
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - 20:05
واتس اپ

واتس اپ اخیرا قابلیت‌های بسیار خوبی را برای پلتفرم خود معرفی کرده است و حالا این شرکت قرار است یک تغییر جدید در صفحه اطلاعات تماس کاربران آی او اس ایجاد بکند.

وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده است که این تغییر هم‌اکنون برای نسخه بتا عرضه شده و طراحی جدید آن شامل دکمه‌های بزرگتر برای تماس‌ها و یک میانبر جدید برای جستجوی پیام‌ها می‌شود.

واتس اپ

البته واتس اپ این تغییر را قبلا در اکانت‌های بیزنس نیز ایجاد کرده بود، اما حالا قصد دارد آن را برای اکانت‌های شخصی نیز ارائه بکند. واتس اپ برای اکانت‌های بیزنس یک قابلیت دیگر نیز به نام Businesses Nearby عرضه کرده بود که امکان‌ پیدا کردن کسب‌و‌کارهای اطراف مانند فروشگاه‌ها و رستوران‌ها را به کاربر می‌داد.

مطالب مرتبط:

جالب است بدانید که واتس اپ در حال کار روی یک قابلیت بسیار جذاب دیگر نیز است که به ادمین‌های گروه‌ها اجازه خواهد داد کنترل بیشنری روی گروه‌ها داشته باشند.

واتس اپ به‌تازگی قابلیت‌های جذابی را له پلتفرم خود اضافه کرده است که از آن جمله می‌توان به قابلیت نظرسنجی در داخل گروه‌های واتس‌ اپی اشاره کرد. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که اقدامات بعدی واتس اپ برای بهبود پلتفرم خود چه خواهد بود.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید