واتس اپ قابلیت رونویسی پیام‌های صوتی را ارائه می‌کند - تکفارس 
واتس اپ قابلیت رونویسی پیام‌های صوتی را ارائه می‌کند - تکفارس 

واتس اپ قابلیت رونویسی پیام‌های صوتی را ارائه می‌کند

افشین نوری
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - 12:06
واتس اپ قابلیت رونویسی پیام‌های صوتی را ارائه می‌کند - تکفارس 

همانطور که می‌دانید یکی از قابلیت‌های واتس اپ امکان ارسال پیام صوتی به دوستان است. این قابلیت برای مواقعی که امکان نوشتن پیام متنی وجود ندارد یا پیام متنی‌ شما طولانی است بسیار سودمند است. اما مشکلی که وجود دارد این است که دریافت‌کننده این پیام صوتی ممکن است نتواند آن را در یک مکان عمومی گوش کند یا آن را برای گوش کردن در یک زمان دیگر ذخیره کند.

مطالب مرتبط:

حالا به نظر می‌رسد که واتس اپ به فکر حل کردن این مشکل افتاده و قصد دارد گزینه‌های بیشتری را در این زمینه در اختیار کاربران قرار دهد. وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده است که واتس اپ در حال کار روی یک قابلیت جدید رونویسی است که امکان خواندن پیام‌های صوتی را فراهم خواهد کرد. به این‌ترتیب، کاربران به‌جای پخش پیام صوتی خواهند توانست آن را به‌صورت یک پیام متنی بخوانند.

ما هنوز مطمئن نیستیم که این قابلیت تا چه اندازه دقیق عمل خواهد کرد، اما درهرحال می‌تواند باعث راحتی کاربران شود. اپلیکیشن‌هایی مانند وی‌چت هم دارای چنین قابلیتی هستند و بنابراین قابلیت رونویسی واتس اپ چیز جدیدی نیست. واتس اپ درباره قابلیت جدید خود گفته است:

ما در مراحل اولیه طراحی قابلیت رونویسی پیام صوتی هستیم و هنوز راه درازی تا ارائه نسخه نهایی آن داریم. ما در این قابلیت سعی خواهیم کرد تا از رمزگذاری سرتاسری برای محافظت از اطلاعات کاربران استفاده کنیم.

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس - بررسی سامسونگ گلکسی A22

منبع: Ubergizmo

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید