تصاویر زنده پوکو ایکس ۴ پرو ۵G منتشر شد - تکفارس 
تصاویر زنده پوکو ایکس ۴ پرو ۵G منتشر شد - تکفارس 
تصاویر زنده پوکو ایکس ۴ پرو ۵G منتشر شد - تکفارس 

تصاویر زنده پوکو ایکس ۴ پرو ۵G منتشر شد

مهدی حلوائی
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - 07:43
پوکو ایکس 4 پرو 5G

شیائومی اوایل هفته گوشی پوکو M4 پرو را روانه‌ی بازار کرد و حالا نیز قصد دارد تا گوشی میان‌رده‌ی پوکو ایکس ۴ پرو ۵G را به بازار عرضه کند. امروز خبرگزاری SmartDroid تصاویری زنده از این گوشی را به اشتراک گذاشته که طراحی جدید و متفاوت آن را نشان می‌دهند.

پوکو ایکس 4 پرو 5G

بر اساس این تصاویر، خبری از محفظه‌ی مدور دوربین‌ها در قسمت پشتی گوشی نیست و این بار شاهد استفاده از محفظه‌ای عریض هستیم که هر سه دوربین و فلش ال ای دی گوشی را درون خود جای داده است. همچنین نام برند پوکو نیز در قسمت پشتی گوشی به چشم می‌خورد. نکته‌ی جالب در مورد این گوشی، استفاده‌ی آن از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با حسگر HM2 است. این در حالی است که گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اشاره داشتند.

این خبرگزاری همچنین اطلاعات دیگری از پوکو ایکس ۴ پرو ۵G را نیز در دسترس قرار داده است. بر اساس این اطلاعات، پوکو ایکس ۴ پرو ۵G از نمایشگر امولد ۶.۷ اینچی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ حافظه‌ی داخلی، سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 و همچنین NFC بهره خواهد برد.

نظر شما در مورد پوکو ایکس ۴ پرو ۵G چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی از نظر تجاری به موفقیت مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید