رندرهای گلکسی A23 5G طراحی آشنای آن را نشان می دهند - تکفارس
رندرهای گلکسی A23 5G طراحی آشنای آن را نشان می دهند - تکفارس
رندرهای گلکسی A23 5G طراحی آشنای آن را نشان می دهند - تکفارس

رندرهای گلکسی A23 5G طراحی آشنای آن را نشان می دهند

مهدی حلوائی
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - 09:41
گلکسی A23

بر اساس گزارش‌‌های اخیر، سامسونگ چند گوشی جدید از سری گلکسی A را در دست ساخت دارد و قرار است که برخی از آن‌ها را در اواخر ماه جاری میلادی و یا اوایل ماه آینده معرفی کند. حالا رندرهایی از گوشی گلکسی A23 5G منتشر شده که ظاهر آن را از تمام زوایا نشان می‌دهند. بر اساس این رندرها، گلکسی A23 از طراحی مشابه نسخه‌ی قبلی سری گلکسی A بهره خواهد برد.

گلکسی A23

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گلکسی A23 از نمایشگر ناچ واتردراپ بهره برده و طراحی پنل پشتی آن مشابه گلکسی A52 ،A32 و A72 است. ابعاد این گوشی نیز ۱۶۵.۴ در ۷۷ در ۸.۵ میلی‌متر بوده و قطر گوشی در اطراف محفظه‌ی دوربین‌های پشتی آن به ۱۰.۳ میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند. همچنین در سمت راست گوشی کلیدهای پاور و تنظیم صدا قرار گرفته و شیار سیم کارت گوشی نیز در سمت چپ آن جای دارد. در بخش پایینی گوشی جک هدفون، میکروفون، درگاه USB-C و گریل بلندگو مشاهده می‌شود و در قسمت بالایی گوشی نیز یک هدفون دیگر قرار گرفته است.

گلکسی A23

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، گلکسی A23 5G از نمایشگر ۶.۶ اینچی و ترکیب دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی SK Hyinx، فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی در دو نسخه‌ی ۴G و ۵G در دسترس قرار خواهد گرفت. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست.

گلکسی A23

نظر شما در مورد گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه قابلیت‌هایی را به نسخه‌ی جدید این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید